|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۶۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: پایداری مردم ، حمایت و هدایت های مقام معظم رهبری ، تدابیر رییس جمهوری و تیم مذاکره کننده باعث موفقیت در مذاکرات هسته ای برای نظام اسلامی و سربلندی مردم ایران شد.
علی رضا یونسی عصر سه شنبه در جمع فعالان سیاسی و اجتماعی رامسر افزود: دولت تدبیر وامید با حمایت های مقام معظم رهبری و مردم توانست در حساسترین شرایط کشور مسئله هسته ای را به سرانجام برساند.
وی گفت: پیروزی بزرگ ملت ایران در دستیابی صلح آمیز به انرژی هسته ای اقتدار، عزت ، سربلندی و اتحاد مردم ایران و نظام مقدس اسلامی به رخ جهانیان کشید.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران همچنین به فعالیت های دولت تدبیر وامید در دوسال گذشته اشاره کرد وگفت: دولت یازدهم در این مدت برنامه های خوبی در جهت کاهش تورم ، رفع مشکلات اقتصادی جامعه و ... برداشته است و تاکنون پروژه های مختلفی را در سطح کشور و منطقه اجرا کرده است.
یونسی افزود: پروژه های افتتاح شده در هفته دولت در این استان در راستای فعالیت ها و برنامه های دولت تدبیر و امید بوده است.
وی به ظرفیت بالای شهرستان رامسر در بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: استان مازندران و بخصوص شهرستان رامسر در غرب این استان از ظرفیت بالای گردشگری برخوردار است و مسوولان شهرستانی باید با تدابیر ویژه در جهت رشد وتوسعه این صنعت گام بردارند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در خصوص پردیس خودگردان گفت: این مساله را در نشستی با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و این شهرستان پیگیری خواهیم کرد.
در این نشست تعدادی از فعالان سیاسی و اجتماعی از زمزمه انتقال پردیس بین المللی رامسر انتقاد کردند و خواستار رسیدگی این موضوع از سوی مسوولان استانداری مازندران شدند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران همچنین از پروژه ساخت پردیس خودگردان و فضای اموزشی ان در رامسر بازدید کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین