|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
معاون آمادگی و پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهرتهران گفت: با توجه به اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع دوباره توفان، ستاد فرماندهی بحران شهر تهران و تمام نیروهای این سازمان در حالت آماده باش کامل قرار دارند.
غلامرضا احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندان تهرانی با توجه به پیش بینی وقوع رگبار از استقرار در اطراف مسیل ها و رودخانه ها خودداری کنند.
وی گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، احتمال وقوع توفان شدید به صورت کتبی و پیامکی به تمام واحدهای شهرداری تهران اعلام شده است.
به گفته احمدی کارکنان سازمان مدیریت بحران شهر تهران همواره آماده ارایه خدمات در زمان وقوع بحران هستند ضمن اینکه از تجهیزات این سازمان نیز به صورت هفتگی بازدید می شود.
وی با اشاره به خطرات ناشی از وقوع سیل و تندباد از مردم خواست به اقدام پیشگیرانه ای که توسط هواشناسی و مدیریت بحران اعلام می شود توجه کافی کنند.
احمدی افزود: شهروندان با توجه به وضعیت هوا از استقرار در کنار مسیل ها و رودخانه ها اجتناب کنند ضمن اینکه در این شرایط از کنار ساختمان های نیمه کاره یا سازه هایی که داربست دارند عبور نکنند.
وی همچنین از مردم خواست وسایل معلق موجود در بالکن ها و پشت بام خانه های خود را که احتمال پرتاب آن ها با وزش باد وجود دارد را ثابت کنند.

* توفان شب گذشته خسارت اندکی برجای گذاشت
معاون آمادگی و پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه توفان شب گذشته خسارت اندکی در پی داشت گفت: بر اثر این توفان 28 اصله درخت در معابر سقوط کرد که هیچگونه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.
احمدی یادآور شد: توفان شب گذشته خسارت جانی به دنبال نداشت.
شب گذشته تندبادی با سرعت 65 کیلومتر در ساعت در استان تهران وزید.
این تندباد شامگاه دوشنبه از استان البرز آغاز و با عبور از مناطق غربی استان به شهر تهران وزید.
براثر این تندباد که با گرد و غبار شدید همراه بود آسمان تهران برای لحظاتی تیره شد به نحوی که شعاع دید افقی به ویژه مناطق غربی پایتخت به کمتر از 50 متر کاهش یافت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین