|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۵
کد خبر: ۶۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید به همراه نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و 6 نماینده مجلس مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه از خبرنگار مجروح صدا و سیما در یکی از بیمارستان های تهران عیادت کردند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در این دیدار با آرزوی سلامتی و بهبود برای سید محمد حسینی - خبرنگار صدا و سیما - که در حین انجام وظیفه در کشور سوریه از ناحیه سر و دو چشم مجروح شده است ، گفت: رشادت های چنین خبرنگارانی ستودنی است.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این عیادت، در گفت وگو با ایرنا به نقش برجسته خبرنگاران در طول دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: خبرنگاران مجاهد نقش تعیین کننده ای در پیروزی های رزمندگان اسلام داشتند.
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی همچنین حضور خبرنگاران در جبهه های جنگ را جهادی بزرگ توصیف کرد.
ابوترابی فرد، خبرنگار صدا و سیما را فردی مومن و انقلابی توصیف کرد که نه تنها در سال های دفاع مقدس و در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشت که اکنون هم در سنگر حمایت از ملت مظلوم سوریه و عراق علیه داعشیان تکفیری جانفشانی کرده است.
ابوترابی فرد افزود: من به جامعه رسانه ای کشور به دلیل حضور چنین عناصر هوشمند و فداکاری تبریک می گویم و امیدوارم هرچه زودتر شاهد پیروزی ملت های مظلوم سوریه ، عراق و یمن در نبرد با متجاوزان باشیم.
به گزارش ایرنا، سید محمدحسن حسینی خبرنگار صدا و سیما که در لاذقیه سوریه مجروح شده بود روز یکشنبه این هفته به کشور بازگشت.
این خبرنگار که به منظور پوشش خبری عملیات ارتش سوریه به ارتفاعات لاذقیه رفته بود براثر اصابت گلوله خمپاره از چند ناحیه مجروح شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین