|
|
امروز: دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۶۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
استان قزوین در طول یکسال گذشته و به فاصله هفته دولت 93 تا 94 میزبان جمعی از مسوولان بلند پایه دولت تدبیر و امید از جمله چند تن از معاونان رییس جمهوری، وزرا و روسای سازمان ها بود.
سفرهای استانی مسوولان بلند پایه دولت بدون شک در حل مسایل و مشکلات هر استان نقش مهمی ایفا می کند، از اینرو چنین سفرهایی که با هدف شناخت مسایل و مشکلات و بررسی راه های پیشرفت و توسعه مناطق مختلف کشور انجام می شود، برای هر استان یک فرصت به شمار می رود.
قزوین در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، 22 بهمن سال 93 میزبان حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات بود.
وزیر اطلاعات با هدف سخنرانی در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در قزوین به این شهر سفر کرد.
وزیر اطلاعات 29 مهر ماه سال 93 نیز به منظور حضور در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات قزوین به این استان سفر کرده بود.
قزوین در دوم اسفند ماه سال 93 میزبان وزیر راه و شهرسازی بود، عباس آخوندی با هدف افتتاح 10 هزار واحد مسکونی مهر در ناحیه مسکونی مهرگان محمدیه به قزوین آمد.
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز 15 خرداد ماه امسال میهمان قزوین بود که دیدار با جمعی از خانواده شهدا و حضور در یادواره شهدای روستای خیارج از جمله برنامه های سفر حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی به این استان بود.
همچنین 25 مرداد ماه امسال علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی در سومین سفر به زادگاهش، موزه هدایای خود در زمان تصدی وزارت خارجه را در قزوین افتتاح کرد و سپس در همایش ابر فیاض که ویژه یادبود و گرامیداشت سردار آزادگان مرحوم حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی برگزار شد، حضور پیدا کرد.
سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت نیز صالحی را در این سفر همراهی کرد.
حضور مرتضی بانک معاون سرپرست کل نهاد ریاست جمهوری به قزوین را نیز باید از دیگر سفرهای اعضای بلند پایه دولت تدبیر و امید به این استان ظرف یکسال گذشته نام برد.
بانک طی یکسال اخیر دو بار به قزوین سفر کرده است، سفر اول در 30 فروردین ماه سال جاری صورت گرفت، مهمترین برنامه وی در این سفر حضور در شورای اداری مدیران استان قزوین بود.
بانک در سفر دوم خود به قزوین در ششم شهریور امسال که به منظور گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت، به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین شرکت کرد و به تشریح خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید پرداخت، او همچنین در مراسم بهره برداری از دو طرح عمرانی و خدماتی در قزوین حضور پیدا کرد.
سفر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و سخنگوی دولت به قزوین در هفدهم اردیبهشت سال 94 را باید مهمترین حضور یکی از موثرترین اعضای دولت در این استان به حساب آورد.
وی که با سفر یکروزه خود به قزوین در همایش تجلیل از معلمان نمونه کشوری، استانی و منطقه ای در دانشگاه فرهنگیان این استان شرکت کرد، طی دو سال دومین سفر خود را به قزوین انجام می دهد.
میزبانی قزوین از علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شانزدهم شهریور سال گذشته به منظور حضور در مراسم اختتامیه سومین جشنواره دو سالانه خوشنویسی ایران در قزوین از جمله سفرهای اعضای هیات دولت به خطه دارالمومنین قزوین می باشد.
سفر دکتر کوروش پرند، رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای به قزوین نیز در 10 اردیبهشت امسال انجام شد.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بازدید از مراکز فنی و حرفه ای قزوین و حضور در نشست شورای هماهنگی مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این استان سفر کرد.
قزوین در 17 مرداد امسال میزبان یکی از مسوولان صنعتی دولت بود، سید محمد علی سید ابریشمی رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با هدف افتتاح دو واحد صنعتی و همچنین مرکز فناوری خدمات کسب و کار در شهرک صنعتی کاسپین و حضور در جمع مدیران و صنعتگران این استان به مناسبت 21 مرداد روز ملی صنایع کوچک صورت گرفت.
سفر رییس سازمان دامپزشکی به قزوین نیز اول مرداد ماه امسال صورت گرفت، مهدی خلج در سفر یکروزه خود به قزوین از آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی مواد غذایی با منشاء دامی این استان بازدید کرد.
بازدید از مراحل ساخت بیمارستان دامپزشکی آریان از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس سازمان دامپزشکی بود.
این استان 15 مرداد امسال نیز میزبان دو تن از وزاری دولت یازدهم، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش بود.
وزیر جهاد کشاورزی به منظور بازدید از توانمندی های شاخص بخش کشاورزی استان قزوین از جمله باغات داربستی انگور تاکستان و طرح مدیریت یکپارچه بهره برداری از سیستم های نوین آبیاری مزارع و بهره برداری از چند طرح به این استان سفر کردند.
وزیر آموزش و پرورش نیز در سفر یکروزه خود به قزوین به الموت سفر کرد و در یادواره شهدای فرهنگی این بخش شرکت کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل شوشتری نیز 24 خرداد ماه امسال به مناسبت دومین سالروز حماسه 24 خرداد در همایش تدبیر و امید در سایه همدلی و همزبانی در جمع حامیان دولت در سالن اجتماعات تربیت معلم شهید رجایی قزوین سخنرانی کرد.
سید رضا صالحی امیری مشاور رییس جمهوری و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران نیز 25 دیماه سال گذشته با شرکت در جلسه شورای اداری استان در جمع مسوولان سخنرانی کرد.
بازدید از مرکز اسناد ملی استان، دیدار با آیت الله علی محمدی تاکندی نماینده پیشین مجلس خبرگان رهبری و اصلاح طلبان حامی دولت و حضور در جمع نخبگان از دیگر برنامه های وی بود.
سفر محمد خدادی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی 20 شهریور 93 به قزوین با هدف سخنرانی در شورای اداری و جمع مدیران استان و معرفی رییس ایرنا قزوین و جلسه هم اندیشی با مدیران مسوول، سردبیران و خبرنگاران استان قزوین و همچنین بازدید از مرکز تحقیقات مگاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از برنامه های مدیران ارشد دولت تدبیر و امید از هفته دولت سال 93 تا هفته دولت امسال می باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین