|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶
هافبک جدید تیم فوتبال الاهلی قطر گفت: وقتی پیشنهاد این تیم به دستم رسید شک نکردم و آن را پذیرفتم.


سایت «الکاس» مصاحبه اي با مجتبي جباري داشته است. خبرنگار «الكاس»در ابتدای مصاحبه با جباری نوشت: مجتبی جباری که او را در ایران «زیدان آسیا» می‌خوانند پیش از اینکه به سپاهان ملحق شود در سال‌های گذشته همواره یکی از بهترین بازیکنان در پست خود بود.
جباری در گفت‌وگو با «الكاس»به سوالات پاسخ داد.
* به دوحه خوش آمدی. نظرت درباره پیوستن به الاهلی چیست؟
به خاطر خوشامدگویی و استقبالتان از شما ممنونم. پیش از هر چیز دوست دارم برای دوستم فریدون زندی که از ناحیه پا دچار مصدومیت شده آرزوی سلامتی هر چه سریعتر کنم و امیدوارم جای او را در ترکیب تیم پر کنم. شنیدن خبر مصدومیت فریدون بد بود و از طریق تلفن جویای حال او شدم. وقتی هم به دوحه رسیدم به ملاقاتش در بیمارستان رفتم. واقعا از شنیدن خبر مصدومیت زندی ناراحت شدم چون او بازیکنی مستعد است و همه از دیدن بازی‌هایش لذت می‌بردند. از اینکه به الاهلی پیوستم خیلی خوشحالم و موردی بود که شکی در آن به خودم راه ندادم.
* مذاکره‌ات با الاهلی چگونه صورت گرفت؟
مذاکرات خیلی سریع صورت گرفت، مسئولان الاهلی پیش از عصر روز دوشنبه که فرصتشان به اتمام برسد 48 ساعت وقت داشتند تا مشکلات موجود بر سر این انتقال را حل کنند. قبل از اینکه قراردادم با الاهلی قطعی شود باید با سپاهان فسخ قرارداد می‌کردم و درست در آخرین لحظات تمامی مشکلات حل شد و عصر روز دوشنبه به طور رسمی با الاهلی به توافق نهایی رسیدیم.
* چرا قراردادت را با سپاهان در حالی که تازه به این تیم ملحق شده بودی فسخ کردی؟
در این تیم راحت نبودم و از نظر روحی و روانی احساس خوبی نداشتم. من 13 سال در استقلال عضویت داشتم و 9 سال در ترکیب اصلی این تیم بازی کردم و هرگز چنین احساسی نداشتم.
* چرا با وجود اینکه در استقلال همانند رهبر تیم بودی از تیم کنار گذشته شدی؟
با وجود اینکه عاشق استقلال هستم ولی به خاطر مشکلاتی که نمی‌خواهم زیاد به آنها بپردازم مجبور به ترک این تیم شدم.
* دنبال رسیدن به چه اهدافی با الاهلی هستی؟
من خیلی بلندپرواز هستم و سعی می‌کنم به موفقیت‌های الاهلی کمک کنم و شرایط خودم را در طول فصل به حد مطلوب برسانم و تابستان آینده به همراه تیم ملی ایران در جام‌جهانی 2014 برزیل حضور داشته باشم.
* چه اطلاعاتی از لیگ قطر و این کشور داری؟
از فوتبال قطر اطلاعات نسبتا خوبی دارم و ستاره‌های این لیگ را می‌شناسم. می‌دانم بازیکنان و مربیان صاحب‌نام دنیا در لیگ ستارگان قطر جمع شده‌اند. برابر تیم‌های قطری بارها بازی کرده‌ام و برای آخرین بار هم مقابل الریان در لیگ قهرمانان آسیا ب میدان رفتم. همچنین تیم با تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل 4 مرتبه با قطر مصاف دادیم. دوستان زیادی هم داشته‌ام که پیش از این در لیگ ستارگان قطر بازی کرده‌اند و کار آنها را در این لیگ دنبال می‌کردم.
* تاکنون تجربه بازی در لیگ‌های حرفه‌ای را داشته‌ای؟
متاسفانه تاکنون چنین تجربه‌ای نداشته‌ام، در حالی که پیشنهادات زیادی هم در سال‌های گذشته داشتم ولی باشگاه استقلال آنها را نپذیرفت. آرزویم این است در یکی از لیگ‌های حرفه‌ای جهان بازی کنم. با بازی در لیگ ستارگان قطر تا حدودی به این آرزویم رسیدم.
* چه زمانی در تمرینات الاهلی حضور خواهی یافت؟
پس از اینکه از شما جدا شوم به تیم ملحق خواهم شد تا در تمرینات تیم حضور پیدا کنم.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین