کد خبر: ۶۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
سرمربی سالهای گذشته تیم ملی فوتبال درباره دیدار ایران مقابل گوام از مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه گفت:دیدار با گوام یک مسابقه دست گرمی و تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال ایران محسوب میشود.
بی‍ژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با ایرنا درباره دیدار 12 شهریورماه تیم ملی فوتبال مقابل گوام افزود: الان نمیتوان درباره این مسابقه اظهار نظر کرد. باید عملکرد بازیکنان دعوت شده کی روش و آنچه وی تدارک دیده را روز پنجشنبه مقابل گوام ببینیم تا بتوانیم درباره کیفیت آنها و عملکرد تکنیکی و تاکتیکی تیم ملی صحبت کنیم. البته تیم گوام در رنکینگ جهانی تیم محکم و خاصی نیست و می تواند برای ایران یک مسابقه تدارکاتی و دست گرمی محسوب شود.
این پیشکسوت فوتبال درباره جوانگرایی در تیم ملی بیان داشت: جوانگرایی ،صد در صد خوب است و می تواندبه بازیکنان هم از نظر روحی و هم از لحاظ تاکتیکی کمک کند تا بتوانند با شرکت در دیدارهای ملی به تجربه خود بیافزایند و آماده تر شوند. البته نمی توان به یکباره تیم را جوان و از قدیمی ها و با تجربه ها تهی کرد، بلکه باید هر 6 ماه ، یک یا دو بازیکن را به جمع ملی پوشان اضافه کرد.
وی در ادامه افزود: جوان های دعوت شده نیز باید بتوانند با تلاش بیشتر، خود را اثبات کنند تا جای قدیمی ترها احساس نشود.
ذوالفقارنسب درباره احتمال بازگشت نکونام به تیم ملی فوتبال گفت: بازیکنان با تجربه تیم ملی مانند تیموریان تا 4 سال دیگر فرصت خدمت به تیم را دارند. نکونام هم جزء با تجربه های حال حاضر فوتبال ایران است که با میل خود و نظر مربی می تواند به فوتبال ملی کمک کند.
تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، پنجشنبه 12 شهریورماه با تیم ملی گوام از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی تهران دیدار خواهد کرد. این تیم در دو دیدار انجام داده 6 امتیاز کسب کرده و در صدر گروه است و تیم ملی فوتبال ایران با یک بازی انجام داده و یک امتیاز در رده سوم گروه D مقدماتی آسیا قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین