کد خبر: ۶۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
معصومه ابتکار در همایش تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید روز دوشنبه در سالن اجتماعات شهید طحانی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، افزود: دولت طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در جهت توسعه زیربنایی کشور انجام داده است .
معصومه ابتکار در همایش تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید روز دوشنبه در سالن اجتماعات شهید طحانی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، افزود: دولت طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در جهت توسعه زیربنایی کشور انجام داده است .
وی افزود: سال همدلی و همزبانی و هفته دولت فرصت خوبی است که ما از طینت پاک و اخلاق خوب شهیدان والامقام رجایی و باهنر در راه توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم.
وی تأکید کرد: دولت تدبیر و امید طی دو سال گذشته در سطوح مختلف از جمله آموزش، بهداشت، محیط زیست و اشتغال، کارآمدی و توان خود را نشان داده است .
معاون رییس جمهوری خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند این دولت ارایه بودجه به مجلس در موعد مقرر بود و تأکید رئیس جمهوری نیز بر اجرای قانون و قانون گرایی است.
وی اظهارکرد: متأسفانه ما از مدیریت قانون گرایی در گذشته رنج می بردیم و هنوز هم بی قانونی در فضای کشور وجود دارد.
ابتکار افزود: امروز در کشور 10 میلیون نفر تحصیل کرده دانشگاهی داریم که می توانند نقش خوبی در پیشرفت و توسعه کشور داشته باشند و دولت تلاش می کند زمینه بهره گیری از این توان عظیم علمی را فراهم کند.
وی بیان داشت: امروز فضای کشور، فضای نشاط و خودباوری است و در شرایط سخت هشت هزار واحد تولیدی، صنعتی با رعایت حفظ محیط زیست در کشور فعالیت خود را آغاز کردند.
معاون رییس جمهور در خصوص کاهش تورم نیز خاطر نشان کرد: نرخ تورم از 40 درصد امروز به 14 درصد کاهش پیدا کرده و این بیانگر تلاش دولت در مهار تورم است.
وی با اشاره به پدیده گرد و غبار در کشور بویژه شهرهای مرزی گفت: گرد و غباری که از سمت عراق و عربستان به کشور وارد می شود به دلیل رها شدن این کشورهاست ؛مقابله با پدیده گرد و غبار از برنامه های مهم سازمان محیط زیست است .
رییس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین تصریح کرد: براساس آمار بهداشت جهانی از هر هفت مرگ و میر یک مورد در اثر آلودگی هواست.
وی افزود: دولت در روند کاهش آلودگی هوا تولید بنزین یورو 4 و خارج کردن خودروهای فرسوده و سیاست بهبود هوای سالم را در هشت شهر بزرگ به کار گرفته است.
حسین گروسی نماینده مردم شهریار ، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: شهرستانهای شهریار ، ملارد و قدس به عنوان ریه تهران تلقی می شود همانطور که خشک شدن دریاچه ارومیه به کل کشور آسیب می رساند ، اگر از حفظ محیط زیست در این منطقه هم غافل شویم آسیب جدی به پایتخت کشور وارد می شود .
در این مراسم فرماندار ملارد ، ائمه جمعه و جماعات ، رؤسای ادارات، خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین