|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۶۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
سید شکر موسوی عنوان کرد: هواپیماهای فروخته‌شده متعلق به شرکت هواپیمایی نفت بوده که طی معامله‌ای نامعلوم و بدون در نظر گرفتن ضوابط امنیتی، به کشور دانمارک فروخته شد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، این بار از خرید هواپیمای مفقودشده شرکت هواپیمایی توسط شرکتی در کشور دانمارک خبر داد.

سید شکر موسوی  عنوان کرد: هواپیماهای فروخته‌شده متعلق به شرکت هواپیمایی نفت بوده که طی معامله‌ای نامعلوم و بدون در نظر گرفتن ضوابط امنیتی، به کشور دانمارک فروخته شد.

وی افزود: به‌رغم اینکه این هواپیما برای مناطق نفتی استان نیازی مبرم محسوب می‌شد، مدیران این شرکت هواپیمایی ادعای ناکارآمدی این وسیله را مطرح کردند.

رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبلغ فروش این هواپیما، چهار میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: این هواپیما بدون هیچ‌گونه نقص فنی و با قطعاتی سالم فروخته شد. گزارش این پرونده به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کشور نیز ارسال‌شده و هم‌اکنون نیز در مراجع زی ربط در دست بررسی است.

بر اساس صحبت‌های مسئولان مربوطه، هواپیمای مفقودشده در ابتدا به شرکتی در جزیره کیش فروخته شد که این ادعا از سوی مسئولان رد و سپس طی صحبت‌های شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با خبرگزاری مهر گزینه فروش هواپیما به کویت مطرح شد.



منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین