|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
میرمحمد صادقی با بیان این‌که پیام حضور نماینده رهبری در اتاق بازرگانی به کارخانه‌داران و کسانی بود که به کار تولید مشغول هستند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری قصد تشویق این افراد به تولید بیشتر را داشتند.
علاء میر محمدصادقی گفت:رهبری با فرستادن نماینده خود به اتاق بازرگانی تشویق به تولید کردند و افزایش تولید را لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی دانستند.

روز گذشته مراسمی از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با همکاری اتاق ایران و بنیاد فرهنگی رفاه در محل ساختمان اتاق ایران برگزار شد و علاوه بر فعالان اقتصادی و حوزه کسب‌و‌کار، شخصیت‌های مطرح از جمله رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و چهره‌های شاخص سیاسی در آن حضور داشتند. این مراسم در راستای نکوداشت از یک عمر فعالیت نیکوکارانه و اقتصادی علاء میر محمد صادقی برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: برگزاری چنین مراسمی مردم را نسبت به کارهای خیر بازرگانان و تجار آگاه می‌کند. من در حوزه تجارت نیستم و اطلاعی از کارهای آقای میرمحمدصادقی ندارم اما شخصیت ایشان را از سال‌های دور می‌شناسم و خوشحالم که چنین افرادی در جامعه ما حضور دارند.

محمدی گلپایگانی در ادامه گفت: نمی‌توانیم بگوییم مستقل هستیم اما دستمان در مقابل بیگانگان دراز باشد. مفهوم اقتصاد مقاومتی نیز جلوگیری از اسراف و تبذیر و اتکای به تولید داخل است.

در همین مورد علاء میر محمد صادقی در گفت‌وگو با اقتصادنیوز، در پاسخ به این سوال که پیام این حضور نماینده رهبری در اتاق بازرگانی چیست؟ اظهار کرد: پیام آیت‌الله محمدی گلپایگانی اصرار به تولید بود. وی بر حدیثی تاکید و اعلام کرده که بر اساس این حدیث مردم و مسلمانان باید به تولید بپردازند.

 میرمحمد صادقی با بیان این‌که پیام حضور نماینده رهبری در اتاق بازرگانی به کارخانه‌داران و کسانی بود که به کار تولید مشغول هستند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری قصد تشویق این افراد به تولید بیشتر را داشتند.

 وی با اشاره به این‌که این موضوع حمایت رهبری از تولید را نشان می دهد، گفت: لازمه اجرای اقتصاد مقاومتی افزایش تولید در کشور است.

منبع: اقتصاد نیوز



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین