|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۶۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
مدیر عامل بانک ملت با بیان اینکه نکوداشت محیط بانان یعنی تقدیر از طبیعت و محیط زیست تاکید کرد: همه ملت ایران باید محیط بان باشند.
علی رستگار روز شنبه در مراسم تجلیل از 70 محیط بان نمونه کشوری، با بیان اینکه توجه به محیط زیست و محیط بانان باعث حمایت بیشتر از محیط زیست و بیمه شدن آن در مسیر زندگی سالم می شود افزود: محیط بانان به عنوان چشمان بینا و مراقب بزرگترین دارایی بشریت همواره در معرض خطر هستند و باید حمایت شوند.
وی با بیان اینکه بانک ملت از طریق بنیاد ملت حمایت از محیط بانان را وظیفه خود می داند افزود: این بانک حمایت از محیط زیست و محیط بانان را افتخاری برای خود دانسته و آن را خدمت به کل بشریت تلقی می کند.
رستگار با اشاره به اهدای جایزه ملی محیط زیست باعنوان «ضامن آهو» به محیط بانان، همکاری با سازمان محیط زیست برای تامین دستگاه و تجهیزات محیط بانی و ایستگاه های محیط بانی و پشتیبانی توسعه محیط بانی در زیستگاهها را از دیگر زمینه های همکاری بنیاد ملت با سازمان محیط زیست ذکر کرد.
به گفته وی، پذیرفتن عاملیت نفت ستاره خلیج فارس برای تکمیل پالایشگاه آبادان برای بی نیاز کردن کشور از واردات بنزین و همچنین افزایش کیفیت تولید بنزین و همجنین صرف 12 هزار میلیارد ریال برای گازرسانی به مناطق محروم را از دیگر زمینه های همکاری بانک ملت با سازمان محیط زیست کشور ذکر کرد.
رستگار مدیر عامل بانک ملت و جمعی از مدیران این بانک به همراه ابتکار رییس سازمان محیط زیست کشور و جمعی از محیط بانان نمونه کشور روز شنبه با حضور در حرم مطهر امام راحل(ره) و اهدای تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ رهبر فقید انقلاب، با آرمانهای والای شهدا ، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان و سپس با حجت الاسلام و السلمین سید حسن خمینی تولیت آستان مقدس حضرت امام(ره) دیدار کردند.
در پایان این دیدار که به مناسبت 4 شهریور روز ملی محیط بان برگزار شد از 70 محیط بان نمونه کشوری از استان های مختلف کشور، با اهدای لوح و جایزه ملی «ضامن آهو» که بانی آن بنیاد ملت بعنوان حامی محیط زیست بود قدردانی و تجلیل شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین