|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۶۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات فراوانی که در تامین منابع مالی دارد به دنبال توسعه پایدار روستاها در کشور است.
شمس اله شریعت نژاد روز یکشنبه در آیین بهره برداری از راه روستای شیرج خیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت افزود : با وجود اینکه در آمد ارزی دولت تدبیر و امید به یک پنجم کاهش یافته اما به برکت همت مسوولان شاهد افتتاح پروژه های متعددی در شهرها و روستاها هستیم.
وی اظهار داشت: دولت تلاش دارد تا مشکلات روستاییان را به حداقل برساند و از مهاجرت آنها به شهرها جلوگیری کرده و موجبات ماندگاری مردم را در روستاها فراهم نماید.
شریعت نژاد به مشکلات کشاورزان غرب مازندران اشاره کرد و بیان داشت: اگر کشاورزی مساوی با بیکاری شود عین بی عدالتی است و باید زمینه را برای اقتصادی کردن کشاورزی فراهم کنیم.
نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان اینکه حفظ کاربری اراضی کشاورزی مهم است، تصریح کرد : دولت اقدامات موثری در این زمینه برداشته است تا اراضی کشاورزی و باغ ها در روستاها برای آیندگان باقی بماند تا آنها نیز از این موهبت الهی بهره مند شوند.
وی یادآور شد: اگر توزیع اعتبارات به عدالت نزدیک باشد علاوه بر افزایش اعتماد مردم به دولت ، مشارکت آنان در توسعه همه جانبه کشور بیشتر خواهد شد.
شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در غرب مازندران واقع است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین