|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
»
کد خبر: ۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۳
حجت‌الاسلام محمود علوی در دیدار با امام جمعه اصفهان با اشاره به ارزش کار نیروهای اطلاعاتی خاطرنشان کرد: زمانی که یک نیروی اطلاعاتی ثمره کار خود را در ثبات و عزت نظام و آسایش مردم می‌بیند، تمامی سختی‌های کار را فراموش کرده با جان و دل به استقبال خطر می‌رود.

وی در بیان جایگاه وزارت اطلاعات گفت: فعالیت این وزارتخانه باید مبنای تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان در نظام جمهوری اسلامی ایران باشد بنابراین باید جایگاه این وزارتخانه را در تصمیم‌سازی کشور بالا ببریم.

علوی تصریح کرد: کار افراد زمانی ثمربخش و مفید است که به صورت کاربردی درآید و از حالت تشکیل پرونده و بایگانی صرف خارج شود، بنابراین باید ثمره تلاش و کار نیرو‌های اطلاعاتی در همه ارگان‌ها و سازمان‌ها بکارگیری شود که در این راستا تهیه بولتن‌های خبری ویژه برای هر وزارتخانه را در دستور کار داریم.

 همچنین آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نیز در این دیدار، کار اساسی اطلاعات را شناسایی دشمنان نظام و خنثی کردن توطئه‌های آنها برشمرد و اظهار کرد: نیرو‌های اطلاعاتی چشم‌های تیزبین نظام‌اند لذا باید با دقت فراوان وظایف خود را انجام دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در اسلام حفظ آبروی افراد از حرمت خانه خدا بالاتر است لذا تلاش کنید پرونده‌هایی که با اشتباهات اخلاقی و قابل اغماض به وجود آمده است، پاک شود.

وی خاطر نشان کرد: مبادا یک نفر به خاطر سهل‌انگاری یا گناهی که از روی غفلت انجام داده و خدا نیز در صورت توبه، او را می‌بخشد در آینده متضرر شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد اذعان داشت: البته در مسائل سیاسی و امنیتی، احتمال نیز حجت است و برای حفاظت از انقلاب و مردم نباید از کوچک‌ترین موضوعی چشم‌پوشی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین