|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۴
کد خبر: ۶۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
یکهزار و 896 واحد مسکن مهر و 62 پروژه راهسازی و راهداری همزمان با هفته دولت در استان اصفهان بهره برداری شد.
روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان روز شنبه اعلام کرد: پروژه های مسکن مهر افتتاح شده شامل 609 واحد مسکن مهر مجلسی، 412 واحد مسکن مهر بهارستان و 875 واحد در شهرهای بالا و زیر 25 هزار نفر جمعیت است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در باره مسکن مهر گفت: از 199 هزار واحد مسکن مهر استان 170 هزار واحد افتتاح شده و بقیه نیز در ادامه امسال و سال آینده به بهره برداری می رسد.
حجت الله غلامی افزود: 62 پروژه راهسازی نیز به مناسبت هفته دولت در 24 شهرستان با اعتبار یکهزار و 340 میلیارد ریال افتتاح شد که شامل 247 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت راهها، 15 پروژه راهداری، احداث و بهسازی 80 کیلومتر پروژه بزرگراهی و احداث و ساماندهی چهار دستگاه پل است.
غلامی با اشاره به هدفگذاریهای اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان در بخش راه اظهار کرد: هدف اول تامین سفری ایمن در بخش بار و مسافر است که امید است بتوان این موضوع را در شاخص های کشوری لحاظ کرد تا اعتبارات بیشتری به بخش راه تخصیص یابد.
وی هدف دوم این اداره کل را ایجاد ارتباط بهتر شهرستانها با مرکز استان خواند و گفت: در این چارچوب دو بانده کردن همه راههای مرکز استان با شهرستانها و دو بانده کردن راههای استان با 9 استان مجاور در نظر است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطر نشان کرد: از 106 شهر استان، طرح توسعه 95 شهر به اتمام رسیده و تا دو ماه آینده طرحهای توسعه ای 11 شهر باقیمانده به اتمام خواهد رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین