کد خبر: ۶۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ضمن اظهار بی اطلاعی از برگزاری بازی دوستانه با چین تایپه گفت: در حال حاضر هشت بازیکن را در اختیار ندارم.
پرویز مظلومی عصر امروز (شنبه) در حاشیه تمرین استقلال تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و درباره دیدار دوستانه ای که گفته می شود قرار است روز یکشنبه با تیم ملی چین تایپه برگزار شود، اظهار کرد: اصلا از این بازی خبر ندارم. فقط پیشنهاد داده بودم روز دوشنبه یک بازی دوستانه برای تیم برگزار شود.
سرمربی استقلال تهران اضافه کرد: در حال حاضر دو بازیکن در تیم ملی و چهار بازیکن نیز در تیم امید داریم که قرار است با این تیم به هلند بروند. ریوالدو و مگویان را هم در اختیار نداریم و به این ترتیب 8 بازیکن ما غایب هستند.
مظلومی گفت: با این وجود پیشنهاد دادم که بازی دوستانه ای روز دوشنبه برگزار شود.
باشگاه استقلال امروز شنبه به نقل از علی نظری جویباری معاون این باشگاه اعلام کرد که آبی پوشان روز یکشنبه در ورزشگاه تختی در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی فوتبال چین تایپه می رود.
استقلال تهران قرار است 20 شهریور ماه در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف نفت تهران برود. البته مسئولان استقلال از سازمان لیگ خواسته اند به دلیل دیر رسیدن بازیکنان ملی پوش، این بازی به 30 شهریور ماه منتقل شود.
سازمان لیگ هنوز به این درخواست استقلال پاسخی نداده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین