|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
وحید شمسایی سرمربی و بازیکن فعلی تیم تاسیسات دریایی در آستانه سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران قرار گرفت.
پس از منتفی شدن حضور دوباره خسوس کاندلاس اسپانیایی روی نیمکت هدایت تیم ملی فوتسال ایران، امروز (شنبه) علی کفاشیان به همراه عباس ترابیان رییس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و سیدرضا افتخاری رییس کمیته فوتسال نشستی را در این زمینه برگزار کردند.
در این نشست نام 3 مربی داخلی برای سرمربیگری تیم ملی ایران مطرح شد که پس از بررسی های انجام شده نام حسین شمس و ناصر صالح حذف شد و تنها وحید شمسایی در بین گزینه ها باقی ماند.
در این راستا، سیدرضا افتخاری امشب مذاکرات نهایی را با شمسایی انجام خواهد داد تا در صورت رسیدن به توافقات نهایی فردا طی نامه های کتبی شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران به کمیته فنی فدراسیون فوتبال معرفی شود.
وحید شمسایی فردا در کمیته فنی فدراسیون حاضر خواهد شد تا اعضای کادرفنی و همچنین برنامه های خود را ارائه و هرچه سریعتر کار خود را برای حضور در جام ملت های آسیا و مسابقات قهرمانی جهان آماده کند.
او که عنوان بهترین گلزن جهان در رده ملی را یدک می کشد، در دو فصل اخیر با تیم های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی به عنوان سرمربی افتخارات داخلی و بین المللی مهمی کسب کرده است. وی هنوز به عنوان بازیکن نیز فعالیت خود را ادامه می دهد.
شمسایی قرار بود چندی قبل سرمربی تیم ملی ایران شود که بازیکن خسوس کاندلاس به ایران این مساله را منتفی کرد، اما این بار قطعی شدن حضور نیافتن کاندلاس در ایران، شمسایی را در یک قدمی نیمکت تیم ملی قرار داده است.
خبر انتخاب شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی از طریق حاضرین در نشست امروز فدراسیون فوتبال در اختیار ایرنا قرار گرفته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین