|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
استاندار کرمان گفت: استان کرمان آماده است دولت کوچک اقتصادی کارآمد و مبتنی بر اقتصاد مقاومتی را راه اندازی کند.
علیرضا رزم حسینی عصر شنبه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری در دفتر امام جمعه بردسیر افزود: مثلث توسعه در همه شهرستان های استان اجرایی شده و باید تلاش کنیم به یک نهاد اقتصادی تبدیل شود.
وی خاطرنشان کرد: کشور ما از زمانی که صاحب برنامه ریزی شد یکی از اهداف تعیین شده مردمی کردن اقتصاد بود.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی برابر با اقتصاد مردمی است اظهار کرد: هیچوقت دولت ها موفق نشده اند فرهنگ اقتصادی را راه بیندازند گرچه در جاهایی بصورت فردی و دلایل شخصی این اتفاق افتاد اما در دولت تدبیر و امید همه ارکان حکومت پشت سرمایه گذار قرار گرفته است.
استاندار کرمان گفت: همه پشت سرمایه گذار قرار گرفتند تا خلق ثروت و ایجاد اشتغال صورت گیرد و دیانت مردم افزایش پیدا کند.
وی بیان کرد: در بعضی شهرستان ها چنین موفقیت هایی به دلیل مختلف ازجمله نبود زیرساخت اقتصادی میسر نشده است.
رزم حسینی همراهی رسانه ها را در پیشرفت استان موفقیت آمیز خواند و گفت: سرمایه گذار غیر از تکریم چیز دیگری نمی خواهد و خوشبختانه در بردسیر انجام شده است و این شهرستان آینده روشنی در حوزه های کشاورزی و صنعتی پیش رو دارد.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان بردسیر نشانه ای از وحدت استانی و نمونه موفقیت توسعه اقتصادی است و وجود امام جمعه این شهرستان یکی از دلایل موفقیت این حرکت است.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه انعقاد تفاهم نامه در دفتر امام جمعه بردسیر گفت: بردسیر بهشتی برای سرمایه گذاران از جمله در بخش کشاورزی است.
شهباز حسن پور افزود: بیش از 30 واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان وجود دارند که اگر گازرسانی شوند سرمایه گذار بیشتری جذب خواهد شد.
وی گفت: امروز با حضور استاندار و جمعی از مسوولین حدود 10 پروژه افتتاح و بازدید شد.
وی تصریح کرد: صدها سرمایه گذار آماده سرمایه گذاری در بردسیر هستند در صورتی که دولت بتواند زیرساخت ها را انجام دهد.
حسن پور گفت: مثلث توسعه اقتصادی بهانه ای شد که همه مسوولین برای آبادانی استان کنار هم قرار گیرند و از این بابت یک هماهنگی و انسجام در شهرستان بردسیر بوجود آمده است.
امام جمعه بردسیر نیز با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی گفت: مثلث توسعه اقتصادی ابتکار جدیدی در کشور بود که از سوی استاندار کرمان مطرح شد و مورد توجه مسوولان کشور هم قرار گرفت.
حجت الاسلام میثم تارم افزود: مثلث توسعه اقتصادی انشاءالله الگویی برای سراسر کشور خواهد بود و در حقیقت با طرح این موضوع از سوی استاندار عملا بحث همدلی و همزبانی مورد نظر مقام معظم رهبری انجام شده و شاهد ثمرات این همدلی هستیم.
فرماندار بردسیر نیز گفت: 22 بهمن سال جاری شاهد گازرسانی به شهر بردسیر و بخش گلزار خواهیم بود.
جواد صادقی افزود: مثلث توسعه اقتصادی باعث پیشرفت در استان شده است که اکنون شاهد کلنگ زنی و افتتاح پروژه های زیادی فقط در این شهرستان شده ایم.
تفاهم نامه سرمایه گذاری امروز بین استاندار کرمان، فرماندار بردسیر، امام جمعه بردسیر و نماینده مردم سیرجان و بردسیر برای احداث کارخانه فرو منگنز در شهرستان بردسیر امضا شد.
همچنین در سفر یک روزه استاندار کرمان به بردسیر تفاهم نامه سرمایه گذاری برای راه اندازی مجتمع گاوداری 2 هزار راسی و احداث کارخانه آب معدنی در این شهرستان امضا شد.
استاندار کرمان در ششمین روز هفته دولت برای افتتاح چند طرح عمرانی به بردسیر سفر کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین