|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۷
کد خبر: ۶۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
فرماندار قزوین بر انعکاس و بازگو کردن دستاوردهای دولت تدبیر و امید از سوی مدیران تاکید کرد و گفت: بیان خدمات دولت ریا و خودستایی نیست.
سید علی موسوی موینی روز شنبه در آیین بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شماره 2 شهر اقبالیه که با حضور جمعی از مسوولان استان و شهرستان قزوین برگزار شد، افزود: امام راحل تاکید داشتند که مسوولان خدمات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.
وی، هفته دولت را تبریک گفت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و گفت: هفته دولت فرصتی مناسبی برای اطلاع رسانی مدیران از خدمات دولت به مردم است.
موسوی موینی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در طول دو سال خدمتگزاری خود به موفقیت های قابل توجهی دست یافته است، افزود: به نتیجه رساندن مذاکرات هسته ای با قدرت های بزرگ با حفظ اقتدار و صلابت میهن اسلامی را باید از جمله این موفقیت ها بدانیم.
این مسوول، دشمنان ملت ایران را پیش از 'برجام' در پی بهانه جویی برای تعرض به کشور دانست و گفت: به نتیجه رساندن مذاکرات هسته ای که با هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش تیم دیپلماسی کشورمان صورت گرفت، موجب شد تا دشمنان که بدنبال افزایش تحریم ها و جنگ علیه ایران بودند، خلاء سلاح شوند.
فرماندار قزوین گفت: دولت یازدهم در کنار تنش زدایی و تقویت روابط کشور با دنیا، در داخل نیز موفق به مهار و کنترل تورم و ایجاد آرامش در بازار شد که این مهم نیز در ارتقای سطح امید و نشاط جامعه نقش ویژه ای داشت.
وی در پایان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با وجود تنگناهای مالی ناشی از تحریم ها و کاهش درآمدهای نفتی، بسیاری از فعالیت های عمرانی زمین مانده و نیمه تمام را پیگیری کرد و به سرانجام رساند.
در هفته دولت 90 طرح با 350 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان قزوین بهره برداری شده یا در طی هفته جاری افتتاح می شود.
شهرستان قزوین به مرکزیت قزوین در نیمه شمالی استان قرار دارد و دارای بخش های مرکزی، الموت غربی، الموت شرقی، کوهین و طارم سفلی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین