|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۶۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
عضو کمیسیون برنامه و بودجه بیان کرد: امیدواریم مناطق آزاد و ویژه در چارچوب اهداف واقعی به پیش روند و از پتانسیل آنها استفاده شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در رابطه با موضوع مناطق آزاد گفت: این مناطق یک فرصت هستند که باید نگاهی ویژه به آنها داشت.

موسی الرضا ثروتی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در رابطه با وجود مناطق آزاد و تاثیر آنها بر اقتصاد کشور گفت : مناطق آزاد و ویژه اگر در راستای قانون وظایف خود عمل کند،می‌تواند بسیار مفید باشد. وی همچنین مطرح کرد : مهمترین مسئله ای که باید مد نظر قرار گیرد آن است که این مناطق نباید به محلی برای واردات تبدیل شوند.

 ثروتی تاکید کرد: امروز لازم است به مناطق آزاد نگاه ویژه ای شود تا در چارچوب اهداف خود عمل نمایند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه بیان کرد: امیدواریم مناطق آزاد و ویژه در چارچوب اهداف واقعی به پیش روند و از پتانسیل آنها استفاده شود. نماینده بجنورد گفت : قطعا به مناطق آزاد که به عنوان سرزمین بین المللی محسوب می شوند،باید به عنوان یک فرصت نگاه کرد.

 سرمایه های خارجی می تواند وارد این سرزمین ها شود و تولید ایجاد نماید، کارخانه تاسیس کنند و باعث ایجاد سرمایه گذاری در این مناطق شوند؛ به عبارت دیگر از آنجایی که ما در داخل با محدودیت های بانکی مواجه هستیم و با ویژگی آزادی عملی که در مناطق ویژه و آزاد وجود دارد می‌توان دست به تولید و صادرات زد؛ لذا از این جهت یک مزیت محسوب می شود و امید است بتوان از این موقعیت استفاده کرد.

ثروتی در پاسخ به اینکه ایا امکان این هست که مناطق آزاد توسعه یابد گفت : بله هر جایی که این فرصت وجود داشته باشد باید از این فرصت استفاده کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین