کد خبر: ۶۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
معاون فروش ایران خودرو افزود: در صورتی می توان قیمت خودرو را کاهش داد که عوامل موثر بر قیمت تمام شده محصول مانند بهای خرید مواد اولیه، دستمزد و حقوق، نرخ تسهیلات بانکی و ... کاهش پیدا کند، در حالی که ارزانی در هیچیک از این عوامل روی نداده است.
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که این شرکت در مردادماه گذشته تعداد فروش محصولات خود را به بیش از 44هزار خودرو برساند که این عدد در مقایسه با مردادماه گذشته بیش از 2500دستگاه افزایش داشته است.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر اظهار کرد: در مردادماه سال 1393 تعداد فروش محصولات ایران خودرو به صورت تجمیعی 41هزار و 541دستگاه بود که این عدد در مردادماه 1394 به بیش از 44هزار دستگاه رسید.

مصطفی خان کرمی اظهار کرد: این افزایش فروش در حالی صورت گرفته است که در ماه های اخیر به دلایل گوناگون بازار خودرو در رکود به سر می برده اما گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد و اجرای طرح های مختلف فروش، علاوه بر ادامه روند فروش محصولات خود، موفق به افزایش آن نیز شد.

وی در ادامه به دلایل رکود بازار خودرو در تابستان امسال اشاره کرد و گفت: علاوه بر عوامل کلان اقتصادی مانند کاهش قدرت خرید مردم، فضای روانی ایجاد شده پس از توافق هسته ای باعث شده تا مردم منتظر کاهش قیمت خودروها باشند، در حالی که قیمت خودرو تابع شرایط واقعی اقتصادی است و به صرف توافق سیاسی محصولی کاهش قیمت نخواهد داشت.

معاون فروش ایران خودرو افزود: در صورتی می توان قیمت خودرو را کاهش داد که عوامل موثر بر قیمت تمام شده محصول مانند بهای خرید مواد اولیه، دستمزد و حقوق، نرخ تسهیلات بانکی و ... کاهش پیدا کند، در حالی که ارزانی در هیچیک از این عوامل روی نداده است.

خان کرمی در ادامه به انتظار مردم برای ورود محصولات جدید نیز اشاره کرد و افزود: گروه صنعتی ایران خودرو دور تازه ای از همکاری های بین المللی را آغاز کرده و با جدیت تمام به دنبال ایجاد تنوع در سبد محصولات خود است اما ورود و تولید محصولات مشترک با خودروسازان جهانی مستلزم فرآیندی است که دوسال زمان لازم دارد و انتظار ورود خودروهای جدید در دو ماه آینده دور از ذهن است.

وی افزود: تیراژ تولید در گروه صنعتی ایران خودرو به حد مطلوب رسیده و مدیرعامل ارشد گروه برنامه و هدف اصلی ایران خودرو در سال 94 را افزایش کیفیت محصولات تعیین کرده به شکلی که محصولات تولیدی تا 10 هزار کیلومتر نخست کارکرد، نیاز به مراجعه به تعمیرگاه یا نمایندگی های خدمات پس از فروش نداشته باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین