|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۶۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
پیش از این بروز این اختلافات تاثیر منفی اش را در نتایج تیم در لیگ برتر ایران گذاشته بود تا جاییکه نفتی ها از چهار بازی اخیر خود فقط 3 امتیاز دشت کرده بودند و اینک در قعر جدول رده بندی جا خوش کرده اند.
سایت دانش نفت در یادداشتی به قلم محسن آقایی نوشت:شاید کوتاه کردن دستهای نابلد و تغییر در مدیریت باشگاه و ایجاد انگیزه و ورود ژنرال های ورزشی بتواند در اردوگاه نا امید نفتی ها امید را جاری سازد.

تیم فوتبال نفت تهران در آسیا هم باخت تا نوار ناکامی های فوتبال با ریشه نفت ادامه داشته باشد. به این ترتیب با شکست یک بر صفر نفت در برابر الاهلی امارات در ورزشگاه آزادی تهران امید های نفت برای صعود به جمع 4 تیم آسیا کمرنگ شد، هر چند امیدواریم که نفتی ها نتیجه را در امارات عوض کرده و به نیمه نهایی جام قهرمانان آسیا صعود کنند. نگارنده در یادداشت گذشته خود درباره مشکلات مدیریتی این باشگاه به تفصیل سخن گفت و گفت که:«وجود کشمکش و بحران در تیم فوتبال ریشه دار نفت تهران و وجود و ظهور اختلاف شدید بین مدیر عامل و رییس هیات مدیره باشگاه تا تهدید سرمربی به کناره گیری قطعا به نتایج این تیم ضربه های شدیدی وارد خواهد کرد». پیش از این بروز  این اختلافات تاثیر منفی اش را در نتایج تیم در لیگ برتر ایران گذاشته بود تا جاییکه نفتی ها از چهار بازی اخیر خود فقط 3 امتیاز دشت کرده بودند و اینک در قعر جدول رده بندی جا خوش کرده اند. البته چالش های مدیریتی این تیم از فصل قبل آغاز شد و اکنون این چالش ها و اختلافات تا جایی پیش رفته که نفت تهران دیگر نشانی از آن تیم با نشاط و جنگنده فصل قبل ندارد. در همین حال سخنان مدیر عامل باشگاه نفت پس از باخت در آسیا در نوع خود جالب است. او بدون اشاره به اختلافات موجود در شاکله نفت به قیمت سه بازیکن الاهلی اشاره کرده و در اظهاراتی عامه پسند گفته: «قیمت سه بازیکن‌ آنها 100 میلیارد بود و هزینه زیادی را صرف کرده بودند و واقعیت فوتبال همین است!!.» وی در ادامه تلویحا حضور نفت در جمع هشت تیم آسیا را کافی دانسته و گفته که «قرار گرفتن در جمع 8 تیم برتر آسیا نیز برای این تیم نتیجه مطلوبی محسوب می‌شود!»

حال روی سخن ما با رییس برکنار شده امور ورزش نفت و مدیر عامل فعلی باشگاه نفت است؛ بر طبق شواهد و اخبار دریافتی، قیمت 3 بازیکن جذب شده تیم نفت در فصل جاری شامل سید جلال حسینی، نانگ و کارلوس سانتوز بالغ بر 3 میلیارد تومان بوده که پرداخت این مبالغ در تاریخ باشگاه نفت بی سابقه است. در ثانی قیاس باشگاههای عربی با باشگاههای ما به هیچ وجه صحیح نیست و به نوعی فرافکنی است. این در حالی است که در گذشته نه چندان دور تیم فوتبال نفت تهران با مدیریت در سایه محمد علیپور ستارگانی چون: یعقوب کریمی، علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، امید عالیشاه، وحید امیری و خیلی های دیگر را با مبالغ بسیار نازل جذب تیم نفت نمود که در حال حاضر برخی از این بازیکنان به عضویت تیم ملی نیز درآمده اند. در همین حال گفته می شود که چند بازیکن نفت با سفارش سرمربی و تایید مدیر عامل پیش پرداخت های فصل جاری خویش را دریافت کرده اند و این در حالی است که مابقی بازیکنان علاوه بر اینکه هیچ دریافتی از فصل جاری نداشته اند که 30 درصد از فصل قبل هم از باشگاه طلب دارند! شنیده شده که بروز و ظهور همین چالش نیز سبب شده که اختلاف شدیدی بین بازیکنان قدیمی و جدید این تیم به وجود بیاید. به هر تقدیر، همانگونه که پیش بینی کردیم، روزهای نا آرام  تیم فوتبال نفت  در  لیگ قهرمانان آسیا هم کار دستش داد و این تیم را در آستانه خذفی تلخ از این جام معتبر قرار داده است. حال روی سخن ما با وزیر محترم نفت و مدیر عامل محترم شرکت ملی نفت ایران است؛ شاید کوتاه کردن دستهای نابلد در غیر از ساختار مدیریت و همزمان تغییر و تحول در مدیریت باشگاه و ایجاد تحولی از جنس روحیه و انگیزه و ورود ژنرال های ورزشی و دلسوختگان و مدیران در سایه دیروز همچون؛ محمد علیپور مدیر توانا و کاریزماتیک، دکتر کاظمی آشتیانی و دکتر علی نژاد  بتواند در اردوگاه پر چالش و نا امید نفتی ها امید را جاری سازد.   

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
ژنرالهای ورزش نفت توسط منصوری نژاد و قنبرزاده کوشه نشین شده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
ژنرالهای ورزش نفت توسط منصوری نژاد و قنبرزاده کوشه نشین شده اند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین