|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۹
کد خبر: ۶۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمام شناخت ما از تیم ملی گوام فیلم هایی است که ازاین تیم دیده ایم.اطلاع دقیق داریم که آنها تیم خوبی هستند و مطمئنا به خاطر مدتی که در اردو بوده اند از آمادگی بهتری نسبت به ما برخوردارند.
کارلوس کی روش روز پنجشنبه در حاشیه اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران گفت: آن زمان که ایران پرگل ترین برد تاریخش را مقابل گوام رقم زد، مربوط به 3 هزار سال قبل بود.
وی در باره نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی گفت:این بازیکنان ترکیبی ازعوامل مختلف هستند.نزدیک 5 سال است که آنان رامی شناسم. البته بازیهای ابتدای فصل نقش موثری درانتخاب آنها داشت.در مدتی که ایران نبودم در ارتباط و از حال بازیکنان مطلع بودم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دعوت جوانان به این افزود: کاری که در سال اول دارم این است که ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان را به کار می گیرم.یکسال وقت داریم تا بازیکنان جوان را برای مرحله بعدی آماده کنیم بنابراین باید تلفیق مناسبی از بازیکنان جوان و باتجربه بدست آوریم. این فرایندی تجربی و آموزشی است که امیدوارم در اجرای آن موفق باشیم.
به گفته وی، ایران هم بازیکنان خوب، باتجربه و مستعدی در اختیار دارد که این امید را می دهند نتیجه ای که در ذهن دارد را بدست بیاورند.
کی روش در پاسخ به این سوال که ایران پرگل ترین نتیجه تاریخ را مقابل گوام بدست آورده و آیا می توان امیدوار بود که این بازی هم پرگل باشد، گفت: آن نتیجه ای که به آن اشاره می کنید مربوط به زمانی است که یک مربی پرتغالی به نام واستگاما زنده بودکه مربوط به 3 هزار سال قبل می شود و دقیقا به زمانی برمی گردد که پرتغال یک تیم در بندرعباس داشت! منظورم این است که این موضوع مربوط به سالیان قبل می شود اما الان دیگر وجود ندارد.
تیم ملی فوتبال ایران روز 12 شهریورماه در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 و مقدماتی جام ملت های آسیا 2019 در تهران میزبان تیم گوام است.
کی روش در باره اینکه آیا روی نیمکت تیم ستارگان جهان در روز جمعه خواهد نشست؟ گفت:امروزازاین موضوع مطلع شدم. امیدوارم بازی خوب، سرگرم کننده و لذت بخشی برای بازیکنان و هواداران باشد. من جزئی از این بازی نخواهم بود چون اطلاعی از آن نداشتم. امروز شنیدم که روبرتو کارلوس به ایران آمده و مطمئنم هواداران فوتبال ایران از آن ضربه های بین المللی که این بازیکنان به توپ می زنند و کیفیت بالایی که ارائه می دهند لذت ببرند. آنها متوجه می شوند که این فوتبال با فوتبالی که به صورت روزمره در ایران شاهد هستیم متفاوت است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا برای تماشای بازی به ورزشگاه خواهد رفت یا خیر، گفت: نه. ما فردا تمرین داریم.
کی روش پیش از شروع اردوی جدید تیم ملی در گفتگویی تلویزیونی نیز اظهار کرد: از امروز اردوی خودمان را قبل ازبازی با گوام و هند شروع می کنیم. البته ابتدای فصل هست و اکثر بازیکنان در شرایط ایده ال نیسنتد. امیدوارم همه بازیکنان در سلامت به سر ببرند و هر چه بیشتر بتوانند آماده شوند تا بتوانیم شش امتیاز را برابر گوام و هند کسب کنیم.
کی روش در پاسخ به این سوال که بازیکنان گوام خیلی زود تمرینات خود را برای بازی با ایران آغاز کرده اند، فکرنمی کنید تیم حریف در وضعیت بهتری به سر می برد، گفت: شکی نداریم که آنها از لحاظ آمادگی در شرایط بهتری در مقایسه با ما خواهند بود. ما هم دوست داشتیم زودتر تمریناتمان را شروع کنیم. من هم سعی خودم را کردم ولی به خاطر بازیهای لیگ ولیگ قهرمانان آسیا نتوانستیم این کار را انجام دهیم ولی همانطور که گفتم اگر می توانستیم تمرینات را زودتر شروع کنیم در وضعیت بهتری قرار می داشتیم.
سرمربی تیم ملی درپاسخ به این سوال که رییس فدراسیون فوتبال گفته بود سفره آماده است و آقای کی روش می توانند میل کنند با خنده و به شوخی گفت: البته این سفره ای که آقای کفاشیان به آن اشاره کردند تا جایی که به رژیم غذایی من لطمه نزند مشکلی ندارد و ما هم صرف می کنیم.
کی روش در پاسخ به این سوال که یعنی همه چیز آماده است، گفت: امروز روز ابتدایی اردو است و مهمترین مساله ای که امیدوارم اتفاق بیفتد این است که همه بازیکنان در سلامت کامل باشند.
او درباره وضعیت زمین چمن محل تمرین تیم ملی هم گفت: امروز می رویم ببینیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین