|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰
کد خبر: ۶۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
مهندس مهدی چمران رییس شورای شهر تهران امروز در بیروت با شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله دیدار و درباره تازه ترین رویدادهای منطقه گفت وگو کردند.
از بیروت، در این دیدار که محمد حسن شریعتمدار رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت، دیدگاه های دو طرف درباره موضوعات مختلف مطرح شد.
در این دیدار شیخ قاسم ابراز امیدواری کرد که مسئولان کشورهای منطقه پی به اهمیت نقش ایران در ثبات و توسعه و مقابله با چالش های منطقه ببرند، چرا که جمهوری اسلامی ایران همواره در جهت یاری ملت های منطقه و کمک به مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی نقش مهمی ایفا کرده است.
وی افزود: کشورهای دنیا مجبور به گفت وگو و توافق با ایران شدند چون نمی توانستند جایگاه و نقش و میزان تاثیرگذاری آن را انکار کنند. همین خود نشانه اعتراف آنها به اهمیت ایران بود. لذا کشورهای منطقه هم بهتر است دست دوستی ایران را غنیمت بشمارند و از آن استقبال کنند.
معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد: حزب الله به رابطه خود با ایران و رهبری حکیم آن که در امام خامنه ای (حفظه الله) جلوه گر شده افتخار می کند و معتقد است این رابطه خیر فراوان و پیروزی و آزادی برای کشور به ارمغان آورده است.
در ادامه، رییس شورای اسلامی شهر تهران به زیارت مزار شهدای مقاومت اسلامی در الغبیری رفت که با استقبال حاج محمد سعید الخنسا شهردار منطقه غبیری مواجه شد.
چمران در این دیدار که با همراهی محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت انجام شد، با قرار دادن تاج گل بر روی مزار شهید حاج عماد مغنیه و نثار فاتحه، به مقام این شهیدان ادای احترام کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین