|
|
امروز: شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۱
کد خبر: ۶۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
وزیر کشور با بیان اینکه شرایط برای فعالیت های اقتصادی و تولیدی در کشور بهتر می شود، گفت: سیاست دولت تدبیر و امید پس از توافق هسته ای اقتصاد مقاومتی است و انتظار می رود سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی از این شرایط نهایت بهره را ببرند.
عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز پنجشنبه در آیین بهره برداری از شرکت نان صنعتی آزاد پیشه سپاهان افزود: بر این اساس باید به دست ایرانی و با بهره گیری از ظرفیت و امکانات ایرانی بتوانیم در شان جمهوری اسلامی، اقتصاد کشور را شکوفا سازیم.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: همچنین شرایط برای اقدامات اقتصادی و تولیدی سهل تر و امکان جذب سرمایه بیشتر خواهد شد.
عضو کابینه تدبیر و امید گفت: انتظار این است که در همه استان ها، تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران از این شرایط استفاده کنند و در راستای ارتقای توسعه منطقه خود تلاش بیشتری انجام دهند.
رحمانی فضلی اضافه کرد: همان طور که جنگ را اداره کردیم، در نتیجه استقامت و مقاومت مردم، دنیا مجبور شد با ما مذاکره کند و حق ما را به رسمیت بشناسد و تعهد کرده اند که ما بتوانیم مانند سایر کشورها در چهارچوب ان پی تی، کار غنی سازی را انجام دهیم.
وی با اشاره به لغو قطعنامه ها و برداشته شدن تحریم ها علیه ایران تصریح کرد: همه اینها باید مقدمه ای برای فعالتر عمل کردن در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری باشد.
وزیر کشور همچنین با اشاره به ظرفیت های استان چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهار محال و بختیاری استان پرظرفیتی است که موقعیت مناسبی برای توسعه دارد و ظرفیت هایی همچون نیروی تحصیلکرده و با تجربه و مدیران بسیار توانمند، این استان را آماده یک جهش بزرگ کرده است.
رحمانی فضلی در ادامه سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری از شرکت فولاد سفید دشت این استان بازدید کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین