|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۶۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سالن مونیتورینگ فناوری اطلاعات منطقه شمال غرب کشور در قزوین افتتاح شد.
از قزوین؛ این سالن با هدف نظارت مستمر بر نحوه ارائه سرویس های خدماتی ، امکان مرور و تحلیل وضعیت ارائه سرویس ها در بازده های زمانی متفاوت ؛ نظارت بر رعایت حقوق مشترکین و همچنین کشف سریع تخلفات  با یک میلیارد و پانصد و شصت میلیون ریال راه اندازی شد.

واعظی وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات در این مراسم به زیر ساخت های  ارتباطی استان قزوین در بخشهای  مختلف ارتباطی اشاره کرد و گفت: استان قزوین می تواند معین استان تهران باشد .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه توجه به مناطق محروم  و روستاهای دور افتاده را از مهمترین سیاستهای دولت عنوان کرد و افزود: هم اکنون روستاهای بالای 20  خانوار استان قزوین دارای خدمات اینترنت هستند.

واعظی توسعه دفاتر ای سی تی در روستاها را از مهمترین سیاستهای وزارت ارتباطات  عنوان کرد و افزود: با توسعه این دفاتر زمینه  خدمت رسانی بهتر به مردم در روستاها فراهم می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفت در طول یک سال گذشته استان قزوین در تمامی شاخصه ها  رشد چشمگیری داشته به  طوری که سال گذشته هزار و 170 میلیارد ریال در آن  سرمایه گذاری شده است و در سال جاری هم هزار و 80 میلیارد ریال در استان قزوین دربخش توسعه خدمات ارتباطی هزینه خواهد شد.

دکتر واعظی همچنین از افتتاح و راه اندازی سیستم دیتا سنتر استان تا دهه فجر امسال خبر داد .
عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی کشور هم با اشاره به راه اندازی سالن موتورینیگ در قزوین گفت: سطح پوشش شبکه های ارتباطی  کشور از 32 درصد به 57 درصد افزایش یافته است .
 
همچنین در شورای اداری استان ضمن قدردانی از خدمات جاوید ی  مدیر تنظبم مقرررات و  ارتباطات رادیویی شمالغرب کشور ،  آقای رضایی نیک به عنوان اولین مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اسان قزوین معرفی شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین  گفت: برنامه‌ریزیهای دولت بگونه ای است که تا پایان سال آینده رشد اقتصادی کشور به 8 درصد برسد.

محمود واعظی افزود: ابتدای دولت یازدهم، کشور با رشد منفی اقتصادی مواجه بود ولی امروز به رشد 3 درصد رسیده‌ایم وتلاش دولت بر این است با برنامه ریزی این میزان به 8 درصد افزایش یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در باره فعالیتهای این وزارتخانه در استان قزوین هم گفت: پارسال
33 میلیارد تومان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات  استان قزوین هزینه شد که  15 میلیارد تومان آن برای تقویت و توسعه فیبر نوری است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین