|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
نماینده تربت جام در مجلس درباره عملکرد دولت گفت: برایند دولت برایند مثبتی است وی همچنین گفت: در نتیجه عملکرد دولت مراجعات مردم به نمایندگان کاهش پیدا کرده است وی اظهار داشت: امروز ایران به جایگاه بین المللی خود بازگشته است
نماینده تربت جام در مجلس اظهار داشت: امروز ایران به جایگاه بین المللی خود بازگشته است.

غلامرضا اسداللهی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در رابطه با عملکرد دولت گفت: برایند، برایندی مثبت است. وی ادامه داد: دولت توانسته در حوزه های اقتصادی به ویژه کنترل تورم به خوبی عمل کند و ثباتی را ایجاد کند که همین امر امیدی بین فعالین حوزه اقتصادی ایجاد کرده است.

وی همچنین بیان کرد:  در حوزه سیاست خارجی نیز مشکلاتی که قبلا وجود داشته مرتفع شده و دولت عملکرد خوبی در این زمینه داشته است.

وی ادامه داد: در نتیجه عملکرد دولت، آن فضای بیرونی که بر علیه ایران بود ،فروکش کرده است و کشور کم کم به جایگاه خود در نظام بین الملل باز می گردد.

وی تاکید کرد: در مجموع برایند عملکرد دولت به وِیژه در عرصه های سیاست خارجی، اقتصاد و بهداشت و درمان بسیار مثبت ارزیابی می شود.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در ادامه بیان داشت: مردم زیادی که جزو مراجعین و مخاطبین حوزه بهداشت و درمان و حوزه سلامت بودند امروز از عملکرد دولت و عملکرد وزیر بهداشت راضی هستند.

نماینده تربت جام گفت: مردم مراجعات زیادی به ما داشتند که در اثر نوع عملکرد دولت در زمینه بهداشت و درمان و با توجه به تسهیلاتی که داده شده این مراجعات کاهش پیدا کرده است.

 وی ادامه داد: در دیگر حوزه ها مانند حوزه های اجتماعی نیز می توان گفت دولت اقداماتی را شروع کرده است، هرچند اقدامات هنوز به اندازه کافی نبوده است.

وی در رابطه با اقدامات بعدی که دولت باید انجام دهد بیان داشت: چنانچه توافق هسته ای بتواند به یک جمع بندی برسد، باید شرایطی را برای پسا تحریم ایجاد کند.

اسداللهی ادامه داد: امروز مردم با دغدغه هایی مانند بیکاری و اشتغال و به طور کلی سختی های که در زمینه معیشت وجود دارد دست به گریبان هستند؛ لذا دولت باید دراین زمینه تلاش های بسیاری انجام دهد.

وی ادامه داد: دولت همچنین باید سعی کند وفاق اجتماعی را به سرانجام برساند، به ویژه آنکه امسال،سال انتخابات است و تعارضات و تنش های سیاسی نیز به وجود خواهد آمد ؛بنابراین لازم است دولت با مردم حرکت کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین