|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۶۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷
روز جمعه چهارشنبه 4شهریور ماه ماه میزبان عضو شورایعالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بود.
به گزارش خبرنگار تئاتر شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ نمایش تارتوف به طراحی و کارگردانی رویا نونهالی که از ۴ مرداد اجراهای خود را آغاز کرده بود، روز جمعه چهارشنبه 4شهریور ماه ماه میزبان عضو شورایعالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بود.

بر اساس این گزارش ، دکتر محمدرضا عارف سیاستمدار اصلاح‌طلب، رئیس بنیاد امید ایرانیان، عضو شورایعالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و مشاور عالی رییس این جمعیت ملی در امور بشردوستانه دیشب  به تماشای تارتوف نشست و از سوی گروه تارتوف مورد تقدیر قرار گرفت.



تارتوف اثر مولير نویسنده و نمایشنامه نویس شهیر فرانسوی به ترجمه مهشید نونهالی است که هر شب به جز شنبه ها در تالار شمس (اکو) بر روی صحنه می رود.
تهیه کننده این تئاتر رامین حیدری فاروقی است و محسن حسینی، مریم بوبانی، رویا بختیاری، محمدرضا مالکی، محمدعلی حسینعلی، روزبه مهر، هومن کیایی، محمدهادی عطایی، شیرین اسماعیلی و رویا نونهالی در آن به ایفای نقش می پردازند.

نمايش كمدي تارتوف، داستان آدم است وقتي نمي خواهد ببيند، وقتي تصميمش را از قبل گرفته است و تا آنجا انكار مي كند كه انكار شود!

خانواده در آستانه يك ازدواج نسبتاً خجسته قرار دارد اما با ورود كسي كه دل از رئيس خانواده برده، همه چيز دگرگون مي شود و وقتي همه چيز جابه جاست، مضحكه اي برپاست!

بازيگران بازيگوش، مي خواهند اين صحنه ها را بازي كنند اما درام داغ انسان فريبكار، آن ها را هر از گاه به كام خود مي كشد.

لازم بذکر است تئاتر تارتوف روز جمعه ۶ شهریور بدلیل استقبال خوب علاقمندان در دو ساعت 17 و 20 به روی صحنه میرود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین