|
|
امروز: شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
فرماندار بوکان گفت: ملت ایران به دولت تدبیر و امید اعتقاد عمیقی داشته و همین اعتماد زمینه ساز عمل کردن دولت به وعده هایش شده است.
جمال خسروی روز چهار شنبه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان بوکان که در سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری برگزار شد ، افزود: دولت توانسته است از زمان روی کار آمدن با تحقق وعده های خود در امور داخلی و خارجی روند توسعه کشور را شتاب بخشیده و گام های مهم و اساسی در این زمینه بردارد.
وی اظهار کرد: این اعتمادسازی باعث شده تا مشکلات و معضلات کشور با همکاری خود مردم در عرصه های مختلف برطرف شود.
خسروی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: مدیران توانمند معرف کارمندان توانمند خواهند بود و کارمندان نمونه می توانند با عشق به کار در راستای انجام وظایف و بهبود عملکرد خود گامهای اساسی بردارند.
وی به برخی خصوصیات کارمند نمونه اشاره کرد و افزود: مهم ترین خصلت کارمند نمونه لذت بردن از کار و عشق ورزیدن به آن است و از حاشیه سازی دوری جسته و در راستای کاهش اضطراب گام بر می دارد چرا که اضطراب باعث کاهش عملکرد آنها در کارهای خود خواهد شد.
فرماندار بوکان بیان کرد: کارمندان باید در راستای تکریم خود گام برداشته و با تکریم خود زمینه ساز تکریم از ارباب رجوع را در محیط کارشان فراهم سازند.
خسروی اضافه کرد: کارمندان باید روابط اجتماعی خود را گسترش داده و با محیط و وظایف خود آشنا باشد و با برنامه ریزی و کاملا حساب شده در راستای اهداف سازمان و دستگاه اجرایی خود حرکت کنند.
امام جمعه بوکان نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی کامل از مدیران در نظام اسلامی هستند که پیروی از منش آنها باعث موفقیت در امور خواهد شد.
ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده افزود: مدیران و کارمندان دولت باید در ادارات خود ضمن رعایت الگوی اسلامی و پیروی از آموزه های دینی در راستای اخلاق اسلامی گام بردارند.
به گزارش ایرنا ، در پایان این مراسم از 45 کارمند ادارات شهرستان بوکان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین