|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۶۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد با تک گل رضا عنایتی که از روی نقطه پنالتی به دست آمد، برابر راه آهن تهران به پیروزی یک بر صفر رسید.
این دیدار عصر امروز (چهارشنبه) از هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های ایران با قضاوت قاسم واحدی فر در حضور حدود 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد.
هرچند نماینده مشهد سعی داشت نمایش هجومی از خود ارائه کند اما نیمه نخست این دیدار بدون رخ دادن اتفاق خاصی به اتمام رسید.
در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و برخلاف 45 دقیقه اول که بازی سرد و کسل کننده دنبال می شد، هر دو تیم سخت به دنبال گلزنی بودند.
در دقیقه 58، کار تیمی بازیکنان سیاه جامگان، توپ را به احمد کامدار رساند که شوت او به دست مدافع راه آهن برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.
رضا عنایتی کاپیتان کهنه کار سیاه جامگان این ضربه پنالتی را برخلاف حرکت ایگور ننزیچ تبدیل به گل نخست این دیدار کرد.
در دقیقه 65، مهرداد محمدی مهاجم راه آهن در محوطه جریمه میزبان زمین خورد که داور نقطه پنالتی را این بار به سود راه آهن نشان داد.
ضربه پنالتی مهرداد محمدی را محسن فروزان با واکنشی تماشایی دفع کرد تا دروازه سیاه جامگان بسته بماند.
این دروازه بان هفته گذشته نیز یک ضربه پنالتی را در دیدار با گسترش فولاد مهار کرده بود.
حملات شاگردان فرهاد کاظمی در تیم راه آهن برای جبران نتیجه، سودی نداشت و این دیدار با برتری یک بر صفر سیاه جامگان به پایان رسید تا این تیم 6 امتیازی شود و راه آهن نیز در امتیاز 5 باقی ماند.
ترکیب سیاه جامگان مشهد:
محسن فروزان، بهروز افشار، امیرحسین صدقی، رضا شربتی، احمد کامدار(سجاد رهبر)، میثم حسینی، فرزاد زامهران، علیرضا نقی زاده، سالار افراسیابی، پیمان میری و رضا عنایتی(محسن دلیر).
ترکیب راه آهن تهران:
ایگور ننزیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، محسن ایران نژاد، سیامک کوهنورد(حسین کریمی)، بهادر عبدی، امین منوچهری، مهدی جعفرپور(امیر نصرآزادانی)، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد محمدی و میلاد محمدی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین