|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۶۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
مراسم ختم والده رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از نمایندگان خانه ملت و اعضای مجمع تقریب مذاهب اسلامی در مسجد نور تهران برگزار شد.
مراسم سومین روز درگذشت والده لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه در مسجد نور (میدان فاطمی) برگزار شد که در این مراسم علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای فراکسیون قرآن و عترت، اعضای مجمع نمایندگان تهران، اعضای هیات موتلفه، مسوولان لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند.
حجت الاسلام اکبر حمیدزاده مدرس دانشگاه به عنوان سخنران در این مراسم گفت: مرگ، پیر و جوان، رییس، مسوول نمی شناسد، وقتش که فرا برسد هیچ کس نمی تواند جلوی آن را بگیرد.
وی اظهار کرد: آن کسانی که بعنوان نمایندگان مجلس ، مسوولان کشوری مجریان قانون هستند و در جهت خدمت به مردم قدم بر می دارند، بدانند که روزی باید قدرت را رها کنند وبه خانه ابدی سفر کنند.
این مدرس دانشگاه تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی با تدابیر مقام معظم رهبری توانسته با تحمل سختی ها، توطئه های دشمنان را خنثی کند.
وی افزود: مسوولان دیپلماسی کشورمان در مساله هسته ای موفق عمل کردند و مجلس شورای اسلامی نیز می تواند نقش مهمی در وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان بوجود آورد.
به گفته حمید زاده نمایندگان مجلس که در وضع قوانین کشور نقش مهمی دارند باید تلاش کنند از تفرقه، طعنه زدن دوری کنند و وحدت و همدلی و همزبانی را در کشور ایجاد کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
1
خدا رحمت کند
إن شاءالله تعالی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین