کد خبر: ۶۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت:امنیت و آرامش کشور را امروز مدیون و مرهون خون شهدا و جانبازان و ایثارگرانی هستیم که دلاورمردانه ایستادند و ایستادگی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد شهیدی عصر سه شنبه در دیدار با خانواده شهیدان حجازی در همدان افزود: تمام پرتوها و انوار در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محصول جانفشانی شهیدان است.
وی در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه نقش مادران در تربیت فرزندانی که شهید شده اند قابل کتمان نیست تصریح کرد: نقش مادران و همسران شهدا در شکل گیری، تداوم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران بسیار چشمگیر است.
وی ادامه داد: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) شهدا شمع محفل بشریت هستند و این مهم در جامعه عینیت یافته است.
حجت الاسلام شهیدی گفت: نقش مادران در تربیت فرزندانی که شهید شده اند قابل کتمان و فراموشی نیست و این پدر و مادر شهید هستند که زمینه سعادت و نهایتا شهادت فرزندان خود را فراهم کرده اند و آنان را بعنوان هدیه به خداوند تقدیم کرده اند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در جریان دیدار با جانباز 70 درصد حسن عروتی موفق در همدان گفت: شما جانبازان شهدای زنده و حاضر در جامعه هستید که موجب برکت و ارتقای مملکت هستید.
حجت الاسلام شهیدی خاطرنشان کرد: جامعه با وجود و حضور جانبازان که در راستای صیانت از کیان نظام سلحشورانه فداکاری کردند، بیمه شده است و تاثیر شماها را می توان به عینه ملاحظه کرد.
وی همچنین با ابلاغ سلام رهبری به این خانواده ایثارگر افزود: ارتقای سطح علمی فرزندان ایثارگران از اهداف عالی بنیاد است که در جهت پیشبرد این هدف هر کاری که لازم باشد انجام می دهیم.
نماینده ولی فقیه در امور ایثارگران در ادامه گفت: شما جانبازان سعی کنید همیشه قدر خود را بدانید و در ادامه فداکاری و مجاهدتی که در جبهه ها داشتید پایدار و ادامه دهنده همان راه خدا باشید.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با حضور در منزل آزاده سرافراز سید محمد موسوی پاکنهاد، از تلاشها و تحمل رنج ایشان در دوران دفاع مقدس و دوره اسارت تقدیر بعمل آورد.
شهیدی خاطرنشان کرد: شما ستاره های فداکاری هستید که در تمام موفقیتهای نظام شراکت دارید و خانواده ایثارگران مستعد درخشش در تمامی عرصه ها هستند.
دانشجوی شهید سید جعفر حجازی متولد 1341 در ادامه عملیات والفجر 8 در سال 1365 به شهادت رسید و سید محمد باقر حجازی برادر این شهید نیز دانش آموز و متولد 1349 بود که در سال 1368 در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین