|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۳
کد خبر: ۶۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز، تجهیز و نوسازی ناوگان خدمات شهری را گامی مثبت در تقویت زیرساخت های خدماتی و در یک دهه اخیر بی سابقه دانست.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شهرداری تبریز، سعید محدث در گفت و گو با خبرنگاران افزود: توجه به ساختار موتوری و خرید 157 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین، گام بلندی است که بی شک در افزایش سرعت و کیفیت خدمات شهری، تاثیر چشمگیر خواهد گذاشت.
وی گفت: خدمات شهری، ستون فقرات برنامه های شهرداری است که به طور مستمر و روزانه خدمت رسانی به شهروندان را بر عهده دارد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: نقش خدمات شهری، در حوزه بحران نیز برجسته و تعیین کننده بوده و تقویت ناوگان موتوری، اقدامی ماندگار و ضروری از سوی شهرداری تبریز است.
محدث یادآور شد: حمل زباله به صورت بهداشتی، از اهداف چندین ساله شهرداری است که با تقویت ناوگان خودرویی، این هدف ارزشمند، قطعا قابل تحقق خواهد بود.
وی با اشاره به تکمیل و افتتاح پروژه تقاطع سه سطح حمید باکری همزمان با هفته دولت، گفت: این طرح با داشتن ویژگی های خاص، نقش هدایت کننده در روان سازی گره ترافیکی ورودی شهر خواهد داشت.
وی اضافه کرد: معماری،زیبایی ظاهری و نام زیبای پروژه که مزین به سردار شهید حمید باکری است، این پل را از شاخصه های ارزنده هویتی و فرهنگی برخوردار کرده است.
گفتنی است این ماشین آلات جدید سبک و سنگین مکانیزه با 220 میلیارد ریال اعتبار شامل 50 دستگاه کمپرسی 6 چرخ و 10 چرخ، 10 دستگاه نمک پاش، 30 دستگاه پی کاپ، 6 دستگاه جاروب، 10 دستگاه کامیونت و 50 دستگاه ماشین 6 تنی حمل پسماند، وارد ناوگان خدمات شهری تبریز شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین