|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
فرماندار گلپایگان گفت: دولت یازدهم با پیشگیری از برخی افراط گری ها موفق شد زمینه بیشتر تفاهم، وفاق و همدلی در راستای خدمت رسانی به مردم در کشور را فراهم کند.
حسین فراست روز سه شنبه در نشست خبری بمناسبت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای بازگو کردن خدمات دولتمردان و مسوولان در زمینه های سیاسی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
وی مهار تورم و ثبات دربازار با وجود اوج تحریم ها، موفقیت در به ثمر رسیدن توافق هسته ای، برقراری ارتباطات سیاسی و دیپلماتیک با دنیای خارج و موفقیت در اجرای طرح تحول نظام سلامت را از دست آوردهای مهم دولت تدبیر و امید با رهنمودهای مقام معظم رهبری و وحدت وهملی مردم عنوان کرد.
فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه در مدت دوسال فعالیت دولت یازدهم در این شهرستان نیز اقدامات خوبی انجام شده است اظهار کرد: آبگیری سد کوچری، تسریع در تکمیل تصفیه خانه آب شرب، پیگیری رفع مشکلات شهرک های صنعتی و واحدهای صنعتی بخصوص در زمینه آبرسانی، پیگیری مستمر برای رفع مشکلات زیر ساختی مسکن مهر، اقدامات مناسب در بخش بهداشت و درمان گلپایگان با اجرای طرح تحول نظام سلامت، بهره برداری از ساختمان اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) و تسریع در تکمیل چهار خطه کردن راه های ارتباطی این شهرستان از جمله این اقدامات است.
فراست با اشاره به اینکه اقدامات خوبی نیز در سایر بخش های کشاورزی، عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در دوسال گذشته در شهرستان گلپایگان به همت و تلاش مسوولان انجام شده است اظهار کرد:امسال با توجه به قول مسوولان ذیربط شاهد بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب گلپایگان، بهره برداری از چهار خطه کردن جاده موته گلپایگان در مسیر گلپایگان اصفهان، کلنگ زنی خط انتقال آب شرب گلپایگان به گلشهر و تکمیل و بهره برادری از برخی پروژها با پیشرفت فیزیکی بالا خواهیم بود.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین