|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۳
کد خبر: ۶۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد گفت : هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط دولتمردان برای مردم بازگو شود.
محمدعلی جعفری روز سه شنبه در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان یزد، افزود : در دولت تدبیر و امید اقدامات مطلوبی در راستای توسعه و پیشرفت کشور انجام شده است.
وی با اشاره به شعار هفته دولت سال جاری با عنوان 'دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم' اظهار کرد : فعالیت ها و اقدامات دستگاه های اجرایی و ارتباط و ملاقات های مردم با مسئولان باید در راستای تقویت پاسخگویی به اقشار مختلف مردم اجرا شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد نقش رسانه ها را در انعکاس فعالیت های دولت و تقویت روحیه آرامش، امید و پاسخگویی مسئولان نسبت به مردم مهم و تأثیرگذار دانست و تصریح کرد : استفاده بهینه و مؤثر از ابزار قدرت عظیم رسانه با تعامل و هماهنگی می تواند جامعه را به سوی پیشرفت و پاسخگویی شفاف که همان اعتماد مردم به نظام است، سوق دهد.
جعفری با اشاره به اینکه دولت در مدت فعالیت خود با بکار بستن منویات مقام معظم رهبری و مدیریت رییس جمهوری در حوزه های مختلف دستاوردهای بسیار چشمگیری داشته است ، اظهار داشت : مهمترین دستاورد دولت یازدهم مربوط به شرایط اقتصادی کشور و مهار تورم است که موجب شده وضعیت اقتصادی کاملا تثبیت پیدا کند و نرخ ارز به ثبات برسد.
در این جلسه مقرر شد دستگاه های اجرایی با نصب پوستر، بنر، پارچه نوشته نسبت به فضاسازی شایسته اقدام لازم بعمل آورند و همچنین ادارات روزانه عملکرد و فعالیت های برجسته یک ساله خود را به صورت پیامک به مردم اطلاع رسانی می کنند.
شهرستان یزد براساس آخرین سرشماری 526 هزار و 276 نفر جمعیت دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین