کد خبر: ۶۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
پس از توضیحات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده سوال کننده اعلام کرده که از توضیحات وی قانع نشده بنابراین سوال به رای نمایندگان گذاشته شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توانست با پاسخ‌های خود درباره اشتغال، نماینده سوال کننده را قانع کند.

 علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای پاسخگویی به سوال ابراهیم کارخانه ای نماینده مردم همدان در صحن علنی امروز (سه شنبه، 3 شهریور) حاضر شده بود، توانست با توضیحات خود، وی را قانع کند.

گفتنی است؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اولین بار (روز سه‌شنبه 4 آذر ماه  1394) برای پاسخ به سوال ملی محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان  در صحن مجلس حضور یافت.

سوال پورابراهیمی از ربیعی درباره "ملاک انتخاب و انتصاب مدیران صندوق‌های زیرمجموعه وزارت تعاون یعنی صندوق بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی" بود که ربیعی توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.

در ادامه با توجه به عدم اقناع پورابراهیمی از پاسخ‌های ربیعی و رای‌گیری در نهایت نمایندگان با 98 رای موافق، 95 رای مخالف و 11 رای ممتنع از مجموع 219 نماینده حاضر در صحن پاسخ‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را قانع‌کننده ندانستند و برهمین اساس وزیر تعاون از مجلس کارت زرد گرفت.

همچنین ربیعی به منظور پاسخگویی به سوال "حسین طلا "نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی روز 29 اردیبهشت 94 در مجلس حاضر شد.

خلاصه سوال طلا از ربیعی در مورد انفجار گاز در معدن زغال سنگ، در معدن منطقه پاوه دانا و ناکارآمدی و ناتوانی بازرسان کار در حفظ جان کارگران که منجر به کشته و مجروح شدن شماری از آنان شده است، بود.

پس از توضیحات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده سوال کننده اعلام کرده که از توضیحات وی قانع نشده بنابراین سوال به رای نمایندگان گذاشته شد.

سرانجام نمایندگان با 114 رای موافق، 82 رای مخالف و 8 رای ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر در صحن علنی اعلام کردند از پاسخ علی ربیعی قانع شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین