کد خبر: ۶۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
استاندار استان مرکزی گفت: کارنامه دولت در راهبردهای حل بحران اقتصادی و گره گشایی از مشکلات کشور نمره قبولی دارد.
محمود زمانی قمی در نخستین روز از هفته دولت عصر دوشنبه در جمع مردم شهر هندودر در مصلی این شهرفزود:باوجود همه مشکلات اقتصادی نظیر تورم 40 درصدی، رکود اقتصادی و نوسانات شدید ارزی، بیکاری، تعطیلی 40 درصد از ظرفیت واحدهای تولیدی و صنعتی، دولت توانسته است با کنار گذاشتن بسیاری از سیاست های نادرست و ملتهب، حوزه اقتصاد را در کنترل بگیرد و با برقراری انضباط مالی و اخلاقمداری توسعه و مدیریت کشور را در ریل درست بیاندازد.
وی افزود: خسارت های ناشی از تحریم برای حوزه صنعت و تولید واقعیتی است که باید با آسیب شناسی عمیق به سرعت در دستور کار مدیران قرار بگیرد و با هدایتگری صحیح بهترین روش در ترمیم و جبران عقب افتادگی ها لحاظ شود.
استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با تکیه براقیانوس خروشان مردم و هدایت های رهبری توانست با گفتمان و ایجاد مذاکره در سیاست خارجی و توافق هسته ای بر تحریم ها فایق آید و این راه را در دوران پساتحریم نیز با قاطعیت دنبال می کند.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز در این ایین در سخنانی گفت: هفته دولت فرصتی برای ارزیابی عملکرد قوه مجریه است و باید با ارزیابی موثر و منصفانه عملکردها علاوه بر اطلاع رسانی موثر به مردم راه را برای خدمت بیشتر گشود.
قاسم عزیزی افزود:مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و همه مسوولان وظیفه دارند در ارایه خدمت بی منت به مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.
وی با بیان اینکه صنایع موجود در شهرستان شازند با بهره برداری هزار لیتر آب در ثانیه باعث پایین رفتن سفره های زیرزمینی و رکود کشاورزی منطقه شده اند افزود: انتظار است واحدهای صنعتی منطقه در شرایطی که بحران آب وجود دارد، با بهره گیری از ستم تصفیه و فناوری های جدید، پساب ها را مهار و با تصفیه مجدد به چرخه تولید برگردانند تا کشاورزان این شهرستان بیش از این دچار خسارت ناشی از کم ابی نشوند.
وی افزود: وجود سدهای کمال صالح، هندودر و حشیان موقعیت مناسب و استراتژیکی برای ایجاد زیرساخت های گردشگری در شهرستان شازند است که می طلبد دولتمردان به آن توجه ویژه کنند.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالعات آزادراه تهران تا بندر امام در مسیر بخش سربند و شهر هندودر به پایان رسیده اضافه کرد: عملیات اجرای این طرح در آینده آغاز می شود و برای ایجاد ناحیه صنعتی در مجاورت این آزادراه که نقش مهمی در ایجاد اشتغال منطقه خواهد داشت باید چاره اندیشید.
حجت الاسلام فاطمی نیا امام جمعه هندودر نیز در این آیین گفت:انتقال آب سد کمال صالح به شهر هندودر و روستاهای مسیر خط انتقال خواسته به حق مردم بخش سربند است.
وی افزود:مردم این خطه از مسوولان درخواست دارند نسبت به پرداخت سریعتر بهای گندم تحویلی کشاورزان اقدام شود.
شازند یکی از شهرستان های دوازده گانه استان مرکزی است که علاوه بر اینکه قطب غنی کشاورزی استان است در حوزه استقرار صنایع نفت و گاز میزبانی پالایشگاه هفتم کشور، واحد پتروشیمی و نیروگاه حرارتی را دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین