|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۶۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
حسین کمالی، قدرت علی حشمتیان ، یدالله طاهرنژاد و علی اکبر مرتضوی کیاسری به عنوان اعضای هیات رییسه خانه احزاب انتخاب شدند.
پس از آنکه در هفته گذشته حسن غفوری فرد به عنوان رییس خانه احزاب انتخاب شد، عصر امروز -دوشنبه- نوبت به انتخاب سایر اعضای هیات رییسه این نهاد رسید.
حسین کمالی دبیر حزب اسلامی کار نایب رییس اول خانه احزاب و قدرت علی حشمتیان دبیر کل حزب مستقل ایران اسلامی به عنوان نایب رییس دوم خانه احزاب انتخاب شدند که یکی از این افراد از فراکسیون اصلاح طلبان و دیگری از فراکسیون مستقلین انتخاب شدند.
در ادامه معرفی اعضای هیات رییسه خانه احزاب یدالله طاهرنژاد از فراکسیون اصلاح طلبان به عنوان منشی و حجت الاسلام علی اکبر مرتضوی کیاسری از فراکسیون مستقلین به عنوان خزانه دار خانه احزاب انتخاب شدند.
همچنین قدرت علی حشمتیان ابتدا از جانب اعضا به عنوان نایب رییس اول برگزیده شد که به احترام حسین کمالی این جایگاه را با دبیر کل حزب اسلامی کار عوض کرد.
لازم به ذکر است حسن غفوری فرد در نخستین نشست شورای مرکزی خانه احزاب که هفته گذشته انجام گرفت به عنوان رییس بر صندلی هیات رییسه تکیه زد تا یکسال بعد نوبت به مستقلین و سپس اصلاح طلبان در این جایگاه برسد.
قرار است سخنگو و اعضای کمیته های 6 گانه خانه احزاب در جلسه بعدی شورای مرکزی خانه احزاب انتخاب شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین