|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۶۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
فرماندار شهرستان شاهرود گفت: هفته دولت فرصت طلایی برای تبیین خدمات یکساله دولت به مردم است.
سید محمدرضا هاشمی روز دوشنبه در دیدار مسوولین شاهرود با امام جمعه این شهر، با گرامی داشت یاد شهیدان رجایی وباهنرافزود: تمام عزت و آبروی نظام از آبروی شهیدان است.
به گقته وی انسجام وهمدلی و وحدت ملت و تدابیر مقام معظم رهبری مسایل و مشکلات بسیاری را مرتفع کرده است.
معاون استاندار سمنان افزود: در سالی که مقام معظم رهبری آن را همزمانی و هم دلی دولت نام نهاده اند، 97پروژه با 420 میلیارد ریال درشهرستان شاهرود به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: این پروژه ها مربوط به 24 دستگاه اجرایی است که بیشترین آنها به جهاد کشاورزی تعلق دارد وازنظر ریالی هم بیشترین مبلغ به پروژه های راه و ترابری اختصاص دارد.
وی با بیان اینکه از 97 پروژه عمرانی و اقتصادی هفته دولت 38 پروژه در سطح شهر شاهرود اجرا شده، ادامه داد: تعداد 17 پروژه مربوط به بخش مرکزی است.
وی گفت: در بخش بسطام 27 پروژه به بهره برداری می رسد و دربخش بیارجمند هم 12 پروژه مورد بهره برداری قرار می گیرد.
امام جمعه شاهرود نیز در این آئین گفت: تعصبات سیاسی نباید مانع از بیان ودیدن موفقیت ها شود.
حجت الاسلام محمود ترابی بابیان اینکه ، تعصبات جاهلی وکلیشه ای نتایچ نادرستی در پی دارد، افزود: همانطور که رهبر معظمک انقلاب اعلام نمودند، سیاه نمایی اقدامات دولت کار ناپسندیده ای است.
امام جمعه شاهرود، تثبیت وضعیت روانی مردم و اقدامات مثبت اقتصادی را از کارهای مهم دولت تدبیر و امید خواند و گفت: دولت در این مدت توانست شتاب گرانی های را متوقف کند.
وی مهار تورم و تثبیت قیمت ها را با وجود تحریم ها ، کار بسیار طاقت فرسا دانست وگفت: ممکن است اجرای برخی سیاست های خاص ، حواشی نیز ایجاد کند.
وی سیاه نمایی در مورد اقدامات دولت ها را بی انصافی خواند و ادامه داد: فراهم کردن دسترسی آسان مردم به مدیران دستگاههای اجرایی دستور الهی است که آرامش روانی مردم را هم بدنبال دارد.
وی اقدام دهگردشی فرمانداری شاهرود را گامی در جهت دسترسی مردم به مسوولان دانست و گفت: با این اقدام مسوولان از نزدیک مشکلات مردم را لمس می کند.
وی کار جمعی را مثبت خواند و گفت: کارجمعی نتایج مثبت بسیار موثری دارد هرچند که انسانهای ضعیف کنار هم باشند.
امام جمعه شاهرود،قدامات یکساله گذشته دستگاههای اجرایی شاهرود در رفع محرومیت و اشتغالزایی جوانان مثبت ارزیابی کرد و گفت: این نشانگرکاردسته جمعی و هماهنگ مدیریت کلان شهرستان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین