کد خبر: ۶۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
همزمان با سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به همدان هشت وزیر شش معاون و سه مشاور رییس جمهوری در همدان حضور می یابند.
طبق برنامه پیش بینی شده برای حضور مسوولان در همدان که توسط حوزه معاونت هماهنگی و پیگیری سفر رییس جمهوری در اختیار ایرنا قرار گرفت، هشت وزیر از جمله وزرای اطلاعات، کشور، نیرو، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و صنعت معدن و تجارت رییس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند.
طبق برنامه های ارائه شده وزیر اطلاعات در شهرستان تویسرکان، وزیر نیرو در رزن وزیر ورزش و جوانان در نهاوند و وزیر آموزش و پرورش در کبودراهنگ و بهار حضور می یابند.
بر این اساس معاون امور مجلس رییس جمهوری، دستیار ویژه امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی، معاون و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، معاون میراث فرهنگی کشور، معاون امور زنان و خانواده و دبیر شورای عالی مناطق آزاد همراه رییس جمهوری به همدان سفر می کنند.
قرار است حجت الاسلام انصاری معاون امور مجلس رییس جمهوری به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری در ملایر و سلطانی فر معاون میراث فرهنگی در اسدآباد و ترکان در فامنین حضور یابند.
فروزنده و آشنا از معاونان رییس جمهوری نیز در این سفر یک روزه حجت الاسلام و المسلمین روحانی را همراهی می کنند.
رییس جمهوری فردا سه شنبه به همدان سفر می کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین