|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۶۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در آیین بزرگداشت روز کارمند و گشایش نمایشگاه دولت در ایران به روایت اسناد گفت: باید بدانیم که اگر اخلاقی باشیم می مانیم ولو اینکه صندلی هایمان جا بجا شود.
سید رضا صالحی امیری بعد از ظهر دوشنبه در این آیین در توصیف اخلاقمداری محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی افزود: ایشان علاوه بر دارا بودن فضیلت اخلاقی از فضیلت علمی و دانش هم برخوردارند.
رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ادامه داد که افتخار دارم به عنوان یک همکار سالیان سال است که از ایشان درس های فراوانی گرفته ام.
صالحی امیری گفت: آقای نوبخت ورای مسئولیتش آنچیزی که ایشان را بر بسیاری از دولتمردان ممتاز می کند، شخصیت اخلاقی اش است و از این منظر انسان های اخلاقی همیشه مورد تکریم بوده و خواهند بود.
رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خطاب به معاون رییس جمهوری گفت: انصاف، اخلاق و عدالت این است که کارمندان این سازمان، انسان های فرهیخته و با کرامت و قانعی هستند.
وی گفت: کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، خیلی شرایط سختی را تحمل کرده اند و می کنند، اما اساس آنها به کرامت، فضیلت و اخلاق است.
وی در ادامه با بیان این که دولت به این سازمان کمک بکند یا نکند، این عزیزان با کرامت، فضیلت و مناعت هستند افزود: اگر دولت کمک کند، تقدیر، تکریم و دعا را دنبال دارد و اگر هم نکند، این عزیزان لب به گله نخواهند گشود. همچنانی که در شرایط سخت گذشته با مشکلات بسیار عدیده ای این وضعیت را تحمل کردند.
وی تصریح کرد که متوسط وضعیت زندگی همکاران ما از متوسط دریافتی کارکنان دولت در دیگر دستگاه ها کمتر است، ولی شاهد هستید که کمترین چالش را از جانب سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران داریم.
وی تاکید کرد: جمعیت یک هزار و 300 نفری سازمان انسان های فرهنگی و فرهیخته ای هستند.
رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در پایان گفت: هفته دولت یاد آور این است که رجایی و باهنر در آتش خشم منافقان و معاندان سوختند تا شجره طیبه نظام اسلامی همچنان سبز و سربلند باشد.
در این آیین از کارمندان نمونه این سازمان با اهدا لوح و هدایا تقدیر شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین