|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۶۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
سرپرست فرمانداری دیلم گفت: خدمات دولت تدبیرو امید در همه عرصه های داخلی و خارجی درراستای رشد و پیشرفت فراگیر و امید بخش همراه با حفظ عزت و کرامت ملت بوده است.
حسن اسماعیلی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از پروژه شبکه روشنایی بلوار مهر دیلم بمناسبت هفته دولت افزود:مردم شریف ،فهیم وباذکاوت ایران اسلامی درخرداد ماه سال 92 با انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری به مشی اعتدال تدبیر وامید و مردمداری و شعارها وبرنامه های ایشان مهر تایید زدند.
وی با اشاره به توجه و عنایت استاندار بوشهر نسبت به تامین اعتبار این پروژه از همه عوامل دست اندرکار این پروژه از جمله شهرداری، مدیریت برق و پیمانکار که در حداقل زمان ممکن پروژه را به اتمام رساندند تقدیرکرد.
شهردار دیلم با اشاره به اهمیت بلوار مهر در حدفاصل میدان بسیج، شهرک مسکن مهر ،شهرک فرهنگیان و سایت ادارات تا بلوار مصلی تامین روشنایی آن را بسیار ضروری دانست.
محمود طاهری نیا افزود: پروژه روشنایی بلوار مهر به طول یک کیلومتر با نصب 34 تیر برق و ترانس و تاسیسات فنی با هزینه کرد قریب به دو میلیارد ریال اعتبار در موعد زمانی کمتر از دوماه اجرا و تکمیل شد و امروز به برکت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین