|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
فرماندار کاشمر گفت: همراهی دولت با ملت از عوامل اصلی ثبات و اقتدار نظام است.
مهدی فروزان روز دوشنبه در اولین روز هفته دولت در دیدار با امام جمعه کاشمر افزود: هفته دولت هفته اقتدار و پیروزمندی دولتی است که حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و میلیونها مردم را به همراه دارد.
وی با بیان اینکه دولت با همین پشتوانه فعالیت خود را آغاز کرد گفت: دولت طی دو سال خدمت خود همواره در زمینه های عدالت طلبی، امید دادن به مردم، مبارزه با فساد و عدم دست درازی به منابع ملی و به ویژه منابع مالی بانک مرکزی تلاش کرده است.
فرماندار کاشمر با بیان این که همزمان با هفته دولت 51 پروژه به عنوان دستاوردهای دولت تدبیر و امید در کاشمر آماده بهره برداری شده است افزود: این تعداد با هزینه 220 میلیارد ریال طی هفته دولت در کاشمر به بهره برداری می رسد.
فروزان با بیان اینکه 32 هزار و 736 خانوار از این پروژه ها بهره مند می شوند اظهار کرد: از این تعداد 34 پروژه با هزینه 129 مییارد و 880 میلیون ریال مربوط به بخش مرکزی و 17 پروژه با هزینه 98 میلیارد و 240 میلیون ریال مربوط به بخش کوهسرخ است.
وی از گازرسانی به پنج روستای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: با این اقدام تمام روستاهای بخش مرکزی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع فرهنگی، هنری و اداری جنوب استان خراسان رضوی در کاشمر، بزرگترین گود باستانی، برق رسانی به شهرک صنعتی، پروژه های جهاد کشاورزی و بهره برداری از جاده خرو بندقراء را از مهمترین پروژه های قابل افتتاح در این هفته برشمرد.
امام جمعه کاشمر نیز در این مراسم با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، با قدردانی از خدمات دولت به مردم اظهار کرد: این ایام فرصت خوبی برای آشنایی مردم با فعالیت های دولتمردان است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: مسئولان برای خدمت بی منت به مردم، این دو شهید بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین