|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۶
کد خبر: ۶۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران از روزنامه نگاران ایرانی برای شرکت در جایزه رسانه ای لورنزو ناتالی دعوت کرد.
در اطلاعیه مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران آمده است: روزنامه نگاران حرفه ای و غیرحرفه ای می توانند تا قبل از 31 اوت 2015 برابر با 9 شهریورماه جاری آثار خود را به صورت مکتوب، آن لاین، وبلاگ، تولیدات رادیویی و تلویزیونی یا ارائه به این مرکز ارسال کنند. برندگان طی مراسمی در دسامبر 2015 در بروکسل مشخص و از آنان تقدیر خواهد شد.
این اطلاعیه افزوده است: آخرین اخبار در مورد جایزه در وب سایت، فیسبوک و توئیتر منتشر می شود.تیزر جایزه نیز به زبان های فرانسه، انگلیسی و اسپانیایی در پایگاه اطلاع رسانیhttp://www.unic-ir.org موجود است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و برخط این جایزه می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید:http://ec.europa.eu/europeaid/lnp/lorenzo-natali-
prize/promotional-materials_en
کمیسیون اروپا این جایزه را در چهارم ماه می 2015 تعیین و اعلام کرده که به فعالیت های چشمگیر روزنامه نگاران در زمینه توسعه و محو فقر اعطا می شود. جایزه امسال با سال اروپایی 2015 برای توسعه مصادف شده است که برای اولین بار این جایزه به روزنامه نگاران حرفه ای و غیرحرفه ای شامل وبلاگ نویسان نیزاهدا خواهد شد.
جایزه رسانه ای لورنزو ناتالی به یک روزنامه نگار حرفه ای و یک روزنامه نگار غیرحرفه ای از پنج منطقه اروپا، آفریقا، خاورمیانه و جهان عرب، آمریکای لاتین و کارائیب و همچنین آسیا- اقیانوسیه تعلق می گیرد. همه برندگان تقدیرنامه و جایزه نقدی 5 هزار یورویی دریافت خواهند کرد.
هیات داوران مستقلی، تمامی برندگان منطقه ای را برای یک جایزه اضافه 5 هزار یورویی بررسی خواهند کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین