|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۶۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
وزیر ورزش وجوانان، گفت: به هیچ عنوان مخالف مدیرعاملی علی اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس نیستم وخبرهای ناصحیح منتشره در این زمینه را تکذیب می کنم.
محمود گودرزی روز دوشنبه پس از نشست خبری درجمع خبرنگاران، در خصوص اینکه گفته می شود وی مخالف مدیرعامل شدن علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باشگاه است، گفت: به شدت این مساله را تکذیب می کنم.
باشگاه پرسپولیس بعد از دستگیری حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پیشین این باشگاه در سال گذشته با سرپرستی علی اکبر طاهری اداره می شود.
وی ادامه داد: ستادی به نام ستاد عالی بازی های المپیک تشکیل شده است و سه ماه از فعالیت آن می گذرد. این ستاد با حضور اعضای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تشکیل شده و تمام مسایل مربوط به المپیک را در آن ارزیابی می کنند.
وی درخصوص گلایه کشتی گیران به سبب مسایل مالی، ادامه داد: دو روز قبل در شورای فنی کشتی شرکت کردم و هیچ گلایه ای نشنیدم. مشکلات مالی به خاطر تحریم در کشور وجود دارد که ما هم به همین خاطر آسیب دیدیم. چونه ورزش چونه کوچکی است و از ابتدا این چونه کوچک گرفته شده است و امیدوارم در آینده وضعیت بهتر شود.
وزیر ورزش و جوانان، گفت: خوشبختانه برای برنامه ششم از پنج ماه قبل کارگروهی با حضور اعضای متخصص تشکیل دادیم وتوانستیم برنامه موفقی را ارایه دهیم وامیدوارم در قانون برنامه ششم منافعی را برای ورزش کشور در نظر بگیریم. رسانه ها باید در افزایش سهم ورزش کمک کنند.
وی درخصوص اینکه آیا وزارت ورزش اجازه کمک به پرسپولیس و استقلال را دارد، گفت: اگر این دوباشگاه موسسه فرهنگی تلقی شوند ، می توانیم به آنها کمک کنیم اما اگر شرکت باشند و ورزش حرفه ای داشته باشند نمی توانیم به آنها کمک کنیم. در حال حاضر راه های دیگر به این دوباشگاه کمک خواهیم کرد.
گودرزی درخصوص فدراسیون جودو، اظهار کرد: ما برای هیچ فدراسیون با کارهای تبلیغاتی و رسانه ای تصمیم گیری نمی کنیم.رستگار فردی بسیار متعهد و خوبی است و او هیچ مشکلی در این فدراسیون نداشته است و اصلا صحیح نیست فردی را در فضا سازی رسانه تغییر دهیم. او استعفا کرده است و ما تلاش داریم او را تقویت کنیم و اگر این تقویت ما تاثیر گذار باشد قطعا به دنبال تغییر نخواهیم بود.
وی درخصوص اینکه با معاون فنی خود در خصوص فدراسیون جودو اختلاف نظر دارد، گفت: ما از سال 58 باهم همکار بودیم و عکس های آن دوره هم وجود دارد و هیچ اختلافی وجود ندارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین