کد خبر: ۶۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
نماینده ولی فقیه درآذریجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه امروز دولت از لحاظ اقتصادی و اعتبارات در شرایط سختی قرار دارد، گفت: با وجود اینکه قیمت نفت روند کاهشی داشته بهره برداری از833 پروژه عمرانی در سطح استان جای قدردانی دارد.
آیت الله محسن مجتهدشبستری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان همزمان با نخستین روز گرامیداشت هفته دولت ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد : تواضع و اخلاص، دلسوزی برای مردم، تبعیت از ولی فقیه و احقاق حق از ویژگی های شخصیتی این دو شهید بزرگوار بود.
وی گفت : شیوه و منش شهیدان رجایی و باهنر باید نصب العین همه مسوولان در همه دوره ها و همه رده ها باشد.
امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رفتار و کردار شهدا باید برای مسوولان الگو باشد، گفت : امروز ضمن تجدید میثاق با شهدا و آرمان هایی که شهدا به خاطر آنها از جان خود گذشتند، باید تلاش کنیم تا خود را در رفتار و گفتار شبیه شهیدان کنیم.
وی با تاکید بر شناساندن شخصیت شهیدان رجایی و باهنر به نسل جوان ، گفت: نسل جوان و آینده کشور باید بدانند چه سرمایه هایی درکشور وجود داشته و از دست رفته اند.
آیت الله مجتهدشبستری ، تبیین خدمات دولت را ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد : با بهتر شدن شرایط اقتصادی کشور در سال های آینده شاهد عملکرد بهتری از دولت باشیم.
جلسه شورای اداری استان همزمان با نخستین روزگرامیداشت هفته دولت در مزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین