|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۶۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
نایب رییس فدراسیون بوکس با تاکید براینکه هدف گذاری تیم ملی بزرگسالان ایران کسب سهمیه المپیک 2016 در مسابقات قاره ای چین است، گفت: جوانگرایی انجام شده در این تیم ادامه خواهد داشت.
روح اله حسینی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا امشب راهی بانکوک پایتخت تایلند خواهد شد.
وی افزود: هفت نفر برتر اوزان مختلف این پیکارها جواز حضور در رقابت های جهانی قطر را تصاحب می کنند که تیم ایران در ابتدا به دنبال چند سهمیه و سپس مدال آسیایی هست.
نایب رییس فدراسیون بوکس در خصوص شرایط آمادگی نفرات اظهار داشت: برنامه های آماده سازی به خوبی انجام شده و نفرات در آمادگی برای رقابت با حریفان آسیایی هستند.
وی گفت: امیدوارم بوکسورهای ایران با قرعه خوبی روبرو شده و در روز مسابقات نیز مشکلی نداشته باشند تا به نتایج ایده آل دست یابند.
قهرمان اسبق سنگین وزن آسیا افزود: مسابقات آسیایی امسال به دلیل اینکه انتخابی جهانی محسوب می شود از حساسیت و سطح فنی بالاتری نسبت به گذشته برخوردار است. این را هم در نظر بگیرد که نفراتی چون علی مظاهری، احسان روزبهانی و جاسم دلاوری را که در بازیهای آسیایی اینچئون مدال آور بوده اند، در اختیار نداریم.
وی در مورد جوانگرایی انجام شده در تیم ملی بوکس عنوان کرد: نفراتی چون حسن شاهینی و سجاد محمدپور نخستین حضور خود در این پیکارها را تجربه می کنند و مطمئن باشید این تغییرات و جوانگرایی بازهم ادامه خواهد داشت.
حسینی در مورد عملکرد سرمربی اوکراینی در تیم ملی ایران گفت: ولادمیر تمام تلاش خود را به کار بست و سبک جدیدی را به تیم ملی ایران آورد که امیدوارم نتیجه بخش باشد. بوکسورهای ایران در تورنمت بلاروس و اوکراین خوب بودند و باید دید در مسابقات مهم تر چه نتایجی کسب می کنند.
وی در مورد کسب سهمیه المپیک گفت: در مسابقات جهانی قطر کسب سهمیه واقعا دشوار است. در اوزان بالا فقط به دارندگان مدال طلا سهمیه داده می شود، در اوزان میانی به فینالیست ها و در اوزان پایین به مدال آوران.
نایب رییس فدراسیون بوکس افزود: اوایل سال 95 مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا به میزبانی چین برگزار می شود که هدف گذاری فدراسیون حضوری موفق در آن رویداد است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین