|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۹
کد خبر: ۶۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور 2 پیام تسلیت جداگانه، درگذشت استاد عبدالحسین حائری و استاد حسین رزمجو را به خانواده آنان و جامعه دانشگاهی کشور تسلیت گفت.
از روابط عمومی وزارت علوم، استاد مرحوم دکتر عبدالحسین حائری نسخه شناس، فهرست نویس و رئیس اسبق کتابخانه مجلس شورای اسلامی و مرحوم دکتر حسین رزمجو استاد دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد بودند.
در پیام تسلیت محمد فرهادی برای درگذشت مرحوم عبدالحسین حائری آمده است: درگذشت اندوهبار مرحوم دکتر عبدالحسین حائری نسخه شناس، فهرست نویس و رئیس اسبق کتابخانه مجلس شورای اسلامی موجب تألم و تأثر شد؛ این ضایعه را به خانواده معظم و معزای آن مرحوم جامعه فرهنگی، علمی و دانشگاهی کشور تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.
در پیام وزیر علوم برای درگذشت مرحوم حسین رزمجو نیز آمده است: درگذشت اندوهبار مرحوم دکترحسین رزمجو استاد فرهیخته دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد موجب تألم و تأثر شد؛ این ضایعه را به خانواده معظم و معزای آن مرحوم جامعه فرهنگی، علمی و دانشگاهی کشور تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین