|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
مقام های پلیس و ارتش عراق اعلام کردند که در یک رشته حملات انتحاری با خودروهای بمب گذاری شده توسط گروه تروریستی داعش به یک پاسگاه نیروهای نظامی در استان انبار در غرب این کشور، 8 نظامی کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش آسوشیتدپرس از بغداد، این حمله بامداد امروز در غرب شهر رمادی مرکز استان انبار با 3 خودروی بمب گذاری شده از جمله 2 کامیون حمل مواد سوختی به این پاسگاه رخ داد که گروهی متشکل از نظامیان، ماموران پلیس و نیروهای مردمی در آن مستقر بودند.
این مقام ها به علت مجار نبودن به قرار دادن اطلاعات در اختیار رسانه ها، به شرط ناشناس ماندن سخن می گفتند.
ارتش عراق یکشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرده بود که هواپیماهای جنگی این کشور در آنچه عملیات بی نظیر خواند، به مواضع گروه تروریستی داعش در شمال و غرب عراق، حمله کرده اند که یکی از هداف این حملات، نشست اعضای این گروه در شهرک تلعفر بوده است.
همچنین در سلسله انفجارات روز یکشنبه در مناطق الحسینیه و الصلیخ در شمال و روستای هوررجب در جنوب شهر بغداد پایتخت عراق، 4 نفر کشته و 11 تن زخمی شدند.
بغداد تقریبا به صورت روزانه شاهد انفجار خودروهای بمب گذاری شده و بسته های انفجاری و حمله افراد مسلح به مردم و نیروهای نظامی و امنیتی است.
با وجود آنکه نیروهای ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای مردمی در چند ماه گذشته بخش های متعددی را از اشغال تروریست های داعش آزاد کرده اند، اما همچنان بخش هایی از غرب و شمال عراق در تصرف این گروه قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین