کد خبر: ۵۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
فردي كه اقدام به هك و نفوذ به سيستم هاي رايانه اي يكي از شركت هاي خصوصي کرده بود توسط ماموران پليس فتاي استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.
از اصفهان؛  سرهنگ " سيد مرتضي مرتضوي " رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اينفردي كه اقدام به هك و نفوذ به سيستم هاي رايانه اي يكي از شركت هاي خصوصي کرده بود توسط ماموران پليس فتاي استان اصفهان شناسايي و دستگير شد. خبر اظهار داشت:در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه سيستم هاي رايانه اي شركت او هك شده و فردي به انها نفوذ کرده است موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران موفق شدند با انجام يکسري اقدامات تخصصي در فضاي مجازي متهم را شناسايي و دستگير کنند.

سرهنگ مرتضوي بيان نمود:متهم هنگامي که با مدارك و مستندات پليس روبرو شد صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را انتقام جويي و رقابت شغلي عنوان داشت.

رئيس پليس فتاي اصفهان در پايان به شهروندان توصيه کرد :از رمزهاي تركيبي كه شامل حروف،اعداد و كاراكتر مي باشد استفاده نماييد، بر روي سيستم هاي رايانه اي آنتي ويروس هاي اورجينال و بروزشده نصب نماييد،از فايروال هاي سخت افزاري و يا نرم افزاري جهت جلوگيري از نفوذ هكرها به سيستم هاي رايانه اي استفاده كنيد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین