|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۲
کد خبر: ۵۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
رییس پلیس فتای استان سمنان از شناسایی و دستگیری مردی در سمنان خبر داد که با مزاحمت سایبری در شبکه اجتماعی تلفن همراه بی ‍تالک، اقدام به انتشار تصاویر نامزد سابقش کرده بود.
به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی گفت: خانم جوانی با مراجعه به پلیس نسبت به انتشار تصویر خصوصی و شماره تلفنش توسط یک مزاحم در شبکه مجازی بی تالک شکایت کرد.
وی افزود: متهم پروفایلی جعلی با نام و تصاویر خصوصی این خانم ایجاد و ضمن درج شماره تلفن همراه وی، زمینه مزاحمت و هتک حیثیت وی را در فضای مجازی فراهم آورده بود.
میراحمدی با اشاره به هماهنگی قضایی و تحقیقات مقدماتی و فنی پلیس فتای استان سمنان، گفت: متهم با دسترسی به اطلاعات و تصاویر خصوصی شاکی پرونده، دست به این اقدام مجرمانه زده بود.
وی با اشاره به شناسایی مردی 20 ساله ساکن سمنان، ادامه داد: متهم این پرونده نامزد سابق شاکی بود که در عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه خود از این اقدام را انتقال از نامزد سابقش عنوان کرد.
رییس پلیس فتای استان سمنان به شهروندان هشدار داد: از اعتماد به افراد در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی تلفن همراه بپرهیزند و تصاویر و اطلاعات خصوصی خود را در این فضا که مساوی است با به خطر افتادن حیثیت و آبروی کاربران، به اشتراک نگذارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین