کد خبر: ۵۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: داوری مشکلی نداشته و خروج حاج‌صفی را تکذیب می‌کنم.
اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازیکنی مثل محرم نویدکیا که سال‌ها در تیم فوتبال سپاهان اصفهان زحمت‌های بسیاری کشیده و همچنین حضور او در هر تیمی می‌تواند یک وزنه به حساب آید و در اکثر فعالیت‌های باشگاه حضور داشته است و مقرر گردید بعد رفع مصدومیت و همچنین رفع مشکلات شخصی او و مسائل باشگاه سپاهان جلسه‌ای با اعضای هیأت مدیره باشگاه برگزار کنیم.

وی با اشاره به وقفه در هفته پنجم لیگ ایران گفت: ما برای پیشبرد اهداف تیم ملی فوتبال ایران موظف هستیم هرگونه همکاری با نظرات سرمربی فوتبال کشورمان انجام بدهیم و شاهد حضور موفق تیم ملی در دیدارهای پیش رو باشیم.

باقریان ادامه داد: به نظر من از لحاظ فوتبال حرفه‌ای ما باید طوری برنامه‌ریزی تا نه اول منافع فوتبال ملی و همچنین فوتبال باشگاه‌هایمان به خطر بیفتد.

وی در خصوص بازی‌های پی در پی در اصفهان گفت: هر تیمی پانزده دیدار چه در خارج و یا داخل این فصل رقابت‌های لیگ برتر ایران و همان طور که همه نظاره‌گر بودند از رسانه مورد پوشش قرار گرفت، باید گفت دیگر هیچ گونه شایعه و حرف و حدیثی از خود باقی نگذاشته است و طبق قرعه‌کشی انجام شده ما هفته‌های پی در پی که میزبان بودیم تنها می‌توان گفت فقط اقبال با ما همراه بوده و هیچ تخلف و یا تقلبی صورت نگرفته است.

باقریان ادامه داد: این موج اعتراضات داوری را باید در راستای ارائه فوتبال زیبا و تماشاگرپسند، طوری اداره کنیم که باعث تهمت زدن و یا قضاوت غلط در مورد فردی نشویم و باید با داوران کنار بیایم چه کسی و یا کسانی می‌توانند ادعا کنند که دچار اشتباه نمی‌شوند و اگر اشتباهی هم وجود داشت ما باید از آن پیشگیری کنیم و با هم اندیشی درست و به موقع به بتوانیم در فوتبال تأثیرگذار باشیم.

وی در خصوص زمزمه حضور حاج‌صفی تأکید کرد: تا به این لحظه هیچ گونه صحبت و یا ارائه پیشنهاد رسمی و یا جدی به ما نشده است و انتقال او را تکذیب می‌کنم.

باقریان در پایان گفت: با تصمیمات و صلاح‌دید کادر فنی و به ویژه نظر سرمربی تیم و شرایط آب و هوایی مقرر گردید در همین اصفهان به کار خودمان ادامه دهیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین